علت عجیب ازدواج نکردن ستاره های فوتبال و تن دادن به ارتباط های نامشروع!



اخبار,اخبار ورزشی , کریستیانو رونالدو

 

ترس از دادن نیمی از ثروت

گزارشی جالب درباره ازدواج نکردن بسیاری از ستاره های مطرح دنیای فوتبال را اینجا بخوانید.

چند ستاره فوتبال می شناسید؟ کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی، سسک فابرگاس ، ماریو بالوتلی ، نیمار ، ایکر کاسیاس ، گرت بیل ، زلاتان ابراهیموویچ و تعداد زیادی دیگر از هنرمندان مستطیل سبز. آنها درآمدی نجومی دارند و در طول سال درآمدهایی میلیون دلاری کسب می کنند.

 

زندگی تجملانه با این دست از فوتبالیست ها که برخی از آنها در گذشته زندگی فقیرانه ای داشته اند بدجوری گره خورده است. داشتن ویلاهای چندین میلیون دلاری، برخورداری از جت و کشتی اختصاصی، کلکسیونی از گران ترین و لوکس ترین اتومبیل های دنیا و دارایی های ریز و درشت دیگر به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی فوق ستاره های دنیای فوتبال تبدیل شده است.

 

هیچ کم و کسری در زندگی آنها وجود ندارد و برخی از آنها حتی با تمام وجود و با توجه به ثروتی که در اختیار دارند به نیازمندان کمک زیادی میکنند اما با تمام این اوصاف باید سوال کرد که چرا تقریبا هیچ کدام از این فوق ستاره ها ازدواج نکرده اند؟! صد البته دلایل زیادی برای این سوال میتواند وجود داشته باشد از جمله اینکه برخی از ستاره ها فکر می کنند با ازدواج تمرکز آنها بر روی فوتبال به هم می خورد اما یکی از اصلی ترین دلایل این اتفاق را باید در چیز دیگری جستجو کرد.

یک مثال جنجالی
ماریو بالوتلی در حالی که یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های ایتالیایی به شمار می رود یکی از بی بند و بارهای فوتبالی نیز شمرده می شود. این فوتبالیست ایتالیایی با اینکه 23 سال بیشتر ندارد اما کوهی از تجارب ناموفق و نامزدی های بی فرجام با دخترهایی با ملیت های مختلف داشته است.

 

آخرین بار حدود دو ماه پیش او روابطش را با یک دختر بلژیکی به هم زد، دختری که درست دو روز قبل از آغاز جام جهانی با او نامزد کرده بود. اما چرا این اتفاق ها برای بالوتلی می افتد و وی حاضر نیست تن به ازدواج بدهد؟ اینکه بالوتلی خیلی سر به هواست و همیشه به دنبال حاشیه است به تنهایی خود نشان می دهد چرا وی نمی تواند ازدواج کند اما شاید این اتفاق دلیل دیگری باشد. بالوتلی که خوب می داند در حال حاضر با هیچ دختری نمی سازد از ازدواج ترس دارد چرا که می داند اگر تن به ازدواج بدهد در صورت جدایی باید نیمی از ثروت نجومی خود را دو دستی تقدیم همسری کند که از او می خواهد جدا شود! در واقع ترس از دست دادن بخش مهمی از ثروت عامل اصلی ثروتمندترین فوتبالیست های دنیاست!

سه بار طلاق برای خرگوش چاق
به گزارش جام جم ، رونالدو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و ملقب به خرگوش چاق برزیلی ها سه ازدواج نافرجام در کارنامه خود دارد. او هر بار مجبور شد پول زیادی در اختیار همسر خود قرار دهد تا وی را طلاق دهد. اگر ازدواج های متعدد او نبود شاید رونالدو اکنون در زمره پنج فوتبالیست ثروتمند دنیا قرار داشت اما اکنون چنین نیست. خیلی محتمل است که بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو نیز این احتمال را در نظر داشته باشد، ازدواج ، طلاق و بعد هم بخشیدن نیمی از ثروت خود! همین میشود که رونالدو نیز با تمام ثروت نجومی اش راضی به ازدواج کردن نمی شود. همین احتمال درباره لیونل مسی هم وجود دارد، فوق ستاره بارسلونا که حتی صاحب یک پسر هم هست. زلاتان ابراهیموویچ هم همین طور. بقیه نیز چنین هستند. "بخشیدن نیمی از ثروت" کابوسی برای همه این فوتبالیست هاست!

استثنایی در کار نیست
نمی توان گفت بازیکنان متاهلی همچون فرانچسکو توتی، استیون جرارد و وین رونی در دنیای فوتبال استثنا هستند چرا که در ورزش دنیا ستاره های متاهل فراوانی می توانید پیدا کنید اما در مقابل نیز ستاره های ثروتمندی هستند که هرگز ازدواج نمی کنند. به هر حال برای اینکه نیمی از ثروت از دست نرود راه حل های بهتری هم وجود دارد!
اخبار ورزشی - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------