میزان بدهی باشگاه استقلال به توزی اعلام شد



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

 

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: «در جریان تصمیمات گرفته شده درباره کرار نیستم و نمی دانم که چه صحبت هایی با مسئولان باشگاه انجام داده است.»

علی نظری جویباری درباره بازی استقلال برابر نساجی مازندران عنوان کرد: «تا امروز این بازی برای ما لغو شده محسوب می شود البته یک نامه از باشگاه مازندرانی برای ما ارسال شده است و باشگاه استقلال این شرط را گذاشته که در ازای دریافت مبلغی مشخص در این بازی شرکت خواهد کرد. البته در این باره امیر قلعه نویی تصمیم گیری می کند.»

وی درباره اردوی کیش اظهار داشت: «قلعه نویی از این اردو ابراز رضایت داشت. در هفته دوم تعطیلات اکثر بازیکنان مورد نیاز کادر فنی در تمرینات حضور داشتند و باعث شد که بازیکنان از لحاظ هماهنگی به شرایط مطلوبی برسند.»

این مقام مسئول در باشگاه استقلال در این خصوص که کرار بار دیگر اعلام کرده در صورت عدم دریافت مطالباتش در تمرینات شرکت نمی کند گفت: «هفته پیش اعلام شد که مشکل وی حل شده و من در جریان جلسه کرار با مسئولان استقلال نبودم. مشکلات مالی وجود دارد و در تلاش هستیم تا آن را برطرف کنیم.»

نظری در ارتباط با شکایت توزی و مهلت 10 روزه فیفا برای پرداخت طلب این بازیکن از سوی استقلال خاطر نشان کرد: «مأنوسی فر درحال پیگیری این موضوع است. ما 370 هزار دلار معادل یک و نیم میلیارد تومان به این بازیکن بدهکار هستیم و در این روزهای بی پولی نمی دانیم چگونه باید آن را تهیه کنیم.»
اخبار ورزشی - کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------