آخرین وضعیت پیوستن چپ پای ملی پوش و علی کریمی به پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اگر پیشنهادی به طارمی می‌رسد به خاطر پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که از این به بعد حاشیه‌سازان جایی در این تیم نخواهند داشت.

حمید درخشان در مورد اردوی یک‌ هفته‌ای پرسپولیس در رأس‌الخیمه امارات گفت: خدا را شکر تمرینات و اردوی مثبتی در امارات داشتیم. قبول دارم که فشار تمرینات در اردوی امارات بالا بود اما فکر می‌کنم در مجموع این اردو به نفع ما تمام شود.

وی در واکنش به شایعاتی که از اردوی تیم پرسپولیس به گوش می‌رسید که مهمترین آن درگیری سرمربی سرخپوشان با پیام صادقیان بود، اظهار داشت: بعضی‌ها این اخبار را از خودشان درآورده‌اند! اصلاً‌ اتفاقی بین من و صادقیان رخ نداد. صادقیان دو روز مریض بود و نتوانست در بازی اول برای ما به میدان برود اما در بازی دوستانه دوم به میدان رفت و بازی خوبی هم از خود به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد ژوزه تادو در بازی‌های دوستانه این تیم عنوان کرد: درست است که تادو دو گل زود و دو پاس گل هم داد اما هنوز به شرایط ایده‌آل مورد نظر من نرسیده و باید بیشتر کار کند. وضعیت تادو هنوز مرا راضی نکرده است و خواسته من از این بازیکن بیشتر از اینهاست.

درخشان در واکنش به اینکه مهدی طارمی اعلام کرده قرار باشد در پرسپولیس بازی نکند ترجیح می‌دهد به کویت برود، خاطرنشان کرد: بازیکن باید بداند که در این شرایط باشگاه تصمیم‌گیرنده است نه خودش. اینطور صحبت کردن یعنی اینکه بازیکن برای باشگاه تعیین تکلیف می‌کند. بازیکنان باید بدانند که ما هر تصمیمی بگیریم به صلاح آنها خواهد بود.

وی ادامه داد: در این موارد باید منافع باشگاه را هم در نظر بگیریم، چون طارمی با پرسپولیس قرارداد دارد اگر به او پیشنهادی هم می‌رسد به خاطر پرسپولیس است پس باید برای این تیم احترام قائل شود. باز هم تأکید می‌کنم باشگاه تصمیم می‌گیرد که چه کاری انجام دهد نه بازیکن.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان اینکه مشکل لباس‌های بازیکنان این تیم تاحدودی برطرف شده است، در مورد آخرین وضعیت حضور علی کریمی در این تیم گفت: خبر جدیدی در مورد کریمی نیست. من همان موقع هم گفتم که به کریمی پیشنهاد همکاری داده‌ایم و خود او باید ببیند شرایطش چطور است.

درخشان در خصوص اینکه آیا حضور ضرغام اسماعیل، مدافع تیم ملی عراق در پرسپولیس منتفی شده است یا خیر، اظهار داشت: حضور ضرغام اسماعیل در پرسپولیس منتفی است. ما فعلاً روی بازیکن ازبکستانی نظر داریم و باید ببینیم چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد. ما می‌خواهیم دو بازیکن خارجی جذب کنیم.

وی درباره پیوستن بهنام برزای به پرسپولیس هم عنوان کرد: کارهای برزای در حال انجام شدن است و اگر این انتقال صورت بگیرد این بازیکن فقط در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این سؤال که چه تصمیمی برای  برخورد با حاشیه‌سازان احتمالی در این تیم دارد، تأکید کرد: مطمئن باشید از این به بعد هیچ حاشیه‌ای در پرسپولیس نخواهیم داشت و هر بازیکنی که بخواهد برای تیم حاشیه‌سازی کند جایی در پرسپولیس نخواهد داشت.
اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------