آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

کفاشیان؛ اگر قهرمان نشویم هم ممکن است کی روش بماند / باید با جیب پر پول راهی استرالیا شوم



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کفاشیان

 

رییس فدراسیون فوتبال گفت: «من هنوز هم می گویم دوست دارم تیم ملی در یک چهارم با ژاپن بازی کند.»

علی کفاشیان درباره اینکه آیا از جوانگرایی به وجود آمده در فوتبال رضایت دارد یا نه عنوان کرد: «این مساله در آیین نامه لیگ هست که ما از جوانان استفاده کنیم. البته باید از کی روش این سوال را بپرسید که در تیم ملی این روند را ادامه می دهد یا نه. سازمان لیگ هم به رویه جوانگرایی ادامه خواهد داد.»

وی درباره اینکه آیا کارلوس کی روش با ادامه این روند و در صورت قهرمانی در جام ملت های آسیا در تیم ملی ماندگار است یا نه گفت: «اگر در جام ملت ها قهرمان نشویم هم ممکن است بماند. تا زمانی که کی روش خوب باشد او را حفظ می کنیم.»

رییس فدراسیون درباره اینکه چه زمانی به استرالیا خواهد رفت اظهار داشت: «یک سری مشغله دارم. باید پول جور کنم و بعدا به استرالیا بروم. این دفعه باید با جیب پر پول راهی استرالیا شوم.»

وی درباره اینکه آیا این مساله صحت دارد که وزارت ورزش و جوانان مانع سفر برخی اعضای فدراسیون به استرالیا شده است گفت: «اصلا اینطور نیست. اگر سفری لازم باشد و بدانیم تاثیرگذار است حتما آن را انجام می دهیم. سفر قبلی هم که من به استرالیا رفتم برای حضور در کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. بعد از آن هم راهی اردو شدیم و با کادر فنی و بازیکنان صحبت کردیم. امیدوارم در یک چهارم هم نتیجه بگیریم و همه از تیم ملی حمایت کنند.»

کفاشیان درباره اینکه سید ایران که در آسیای میانه قرار گرفته و اینکه آیا قرار است از این پس در مقدماتی جام جهانی با تیم های عربی رو در رو نشویم اظهار داشت: «اینطور نیست. در مسابقات مقدماتی تیم ها براساس رنکینگ و رتبه در قرعه کشی ها قرار می گیرند.»

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه پاداش صعود به یک چهارم پایانی چقدر است گفت: «دوست نداریم این رقم را بگوییم. کسی ناراحت  است؟»

وی درباره اینکه اگر تیم ملی قهرمان شود، آیا مهرداد پولادی و سروش رفیعی شامل قانون سرباز قهرمان می شوند یا نه خاطرنشان کرد: «نه این قانون چیز دیگری است. این قانون شامل قهرمانی در مسابقات جهانی و المپیک است و شامل بازی های آسیایی نمی شود.»

کفاشیان درباره اینکه گفته بود بهتر است تیم ملی به مصاف ژاپن برود اظهار داشت: «من هنوز هم می گویم دوست دارم تیم ملی در یک چهارم با ژاپن بازی کند. بازیکنان باید اعتماد به نفس بالا داشته باشند و مقابل حریفانشان خوب بازی کنند. ما از نظر فیفا تیم اول آسیا هستیم و باید با تیم های بزرگ جهان بازی کنیم تا قوی تر از این هم شویم.»
اخبار ورزشی - كاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------