اعلام شرایط حضور در مزایده استقلال و پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال و پرسپولیس

 

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اعلام دو شرط شرکت کنندگان در مزایده فروش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: به جز این دو شرط، محدودیت دیگری برای حضور افراد در مزایده نیست.

جعفر سبحانی در گفتگو با مهر، درباره تداوم انتقادها از قیمت بالای استقلال و پرسپولیس از سوی برخی پیشکسوتان اظهار کرد: قیمت این دو باشگاه پایین نخواهد آمد. اتفاقا ما مدعی هستیم که قیمت استقلال و پرسپولیس در روز واگذاری بالاتر هم خواهد رفت. کما اینکه خیلی از پیشکسوتان همه در مصاحبه‌هایشان اعلام کرده‌اند قیمت استقلال و پرسپولیس قطعا بالاتر از 290 میلیارد تومان است.
 
وی افزود: افرادی که اصرار دارند قیمت دو باشگاه بالاست، احتمالا از خریداران باشگاه هستند. آنها تصور می‌کردند می‌توانند با 150 میلیارد تومان باشگاه را بخرند ولی حالا که قیمت 290 میلیارد تومان اعلام شده، گلایه دارند، در حالی که نظرشان کارشناسی نیست.
 
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: قیمت گذاری استقلال و پرسپولیس کار یک یا دو روزه نیست. ما 6 ماه روی این موضوع کار کردیم. حتی از برندهای خارجی استفاده کردیم و چندین گروه روی آن کار کرده‌اند. همه چیز روز مزایده مشخص خواهد شد. اگر حداقل 6 نفر در مزایده شرکت کنند، این نشان می‌دهد که قیمت ما بالا نبوده است.
 
سبحانی در پایان درباره افراد مختلف از جمله اسماعیل ایزد دوست برای خرید پرسپولیس اقدام کرده‌اند، گفت: من از شخص خاصی نام نمی‌برم ولی در مجموع افرادی که به سیستم بانکی بدهی نداشته باشند و همچنین دارای پرونده قضایی نباشند می‌توانند در مزایده شرکت کنند. به جز این دو شرط، محدودیت دیگری برای حضور در مزایده وجود ندارد.
اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------