توضیحات خوردبین درباره شایعه عجیب درباره نیلسون و اختلاف عبدی با درخشان



اخبار,اخبار ورزشی ,اختلاف عبدی و درخشان

 

سرپرست پرسپولیس گفت: «مطمئن باشید که هیج اختلافی بین عبدی و درخشان وجود ندارد.»

محمود خوردبین در رابطه با شایعه اختلاف عبدی و درخشان اظهار داشت: «اصلا چنین اتفاقی رخ نداده است. هیچ اختلافی بین این 2 نفر وجود ندارد و از این شایعه تعجب می کنم. شاید رسانه های ما علم غیب دارند که با یک روز غیبت یک مربی در تمرین تمام این اتفاقات را پیش بینی می کنند.»

وی همچنین افزود: «عبدی دیروز سر تمرین نیامد و امروز برای بازی با شهرداری تبریز او را می بینم و دلیل غیبت روز گذشته اش را هم می پرسم. مطمئن باشید که هیج اختلافی بین عبدی و درخشان وجود ندارد.»

خوردبین در پاسخ به این سوال که در دعوای درخشان و صادقیان حق با کدام بود؟ تصریح کرد: «در همه حال حق با سرمربی است. این اصول فوتبال حرفه‌ای است و خود صادقیان هم به این موضوع واقف است.»

وی همچنین درباره این موضوع که گفته می شود محل اردوی پرسپولیس در امارات جای مناسبی نبود، گفت: «آن‌قدرها هم بد نبود. البته خیلی هم خوب نبود ولی به هر حال ما به قصد تمرین رفته بودیم. می‌دانم چه بحث‌هایی در ایران مطرح شد که در مورد پرسپولیس طبیعی است. پرسپولیس هر جای دیگری هم می‌رفت، این حرف و حدیث‌ها پیش می‌آمد. شما هم خیلی جدی نگیرید!»

خوردبین در پایان در خصوص بررسی پرونده یک بازیکن خارجی برای آزار و اذیت یک خانم در آسانسور و شایعاتی که شنیده می شود این بازیکن دروازه بان برزیلی سابق پرسپولیس بوده، گفت: «بهتر است من در این مورد صحبتی نکنم. همان هایی که این مساله را مطرح کردند، می توانند خیلی شفاف در این باره توضیح بدهند. همان رئیس کمیته اخلاق در این باره صحبت کند، بهتر است.»
اخبار ورزشی - کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------