آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

درخشان: برای ماندن عبدی اجباری در کار نیست



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای کار کردن در پرسپولیس مربی را اجبار نکرده‌ایم، اما امیدوارم مشکل عبدی سوءتفاهم باشد و او به جمع کادرفنی برگردد.

به گزارش تسنیم، حمید درخشان در پایان دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران گفت: بازی نسبتا خوبی بود و ما تقریبا به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. بازیکنان ما تمرینات بدنسازی سنگینی را پشت سر گذاشته‌اند و هنوز بدن‌هایشان به نوعی در شرایط ایده‌آل قرار ندارد و تحت فشار است.  این بازی به ما کمک می‌کند از زیر فشارهای بدنی خارج شده و به شرایط ایده‌آل برسد.

وی ادامه داد: در امارات 2 بازی تدارکاتی انجام دادیم و این سومین بازی تدارکاتی ما بود که سعی کردیم از تمامی بازیکنان در این بازی‌ها استفاده کنیم. در دیدار امروز با بازیکنان متفاوت در دو نیمه به میدان رفتیم. در حال حاضر از وضعیت بدنی بازیکنان رضایت دارم اما از لحاظ تاکتیکی خیلی بیشتر از اینها پیشرفت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا صادقیان در جریان بازی اجازه نداد کفشگری پنالتی بزند و خودش پشت توپ ایستاد، توضیح داد: مشکل خاصی نبود، صادقیان دوست داشت پنالتی بزند و به این خاطر توپ را از کفشگری گرفت. این اتفاقات در تمرینات طبیعی است اما متاسفانه فقط در تمرینات بازیکنان علاقه‌مندند پنالتی بزنند و وقتی در شرایط حساس مسابقه قرار می‌گیریم کلا بازیکنان ایرانی از زدن پنالتی طفره رفته و آن را به همبازی خود واگذار می‌کنند.

درخشان در مورد شرایط کلی تیمش و بازیکنان جدید گفت: روند روبه‌جلویی داریم و انشاءالله با هماهنگی بازیکنان جدید با نفرات قبلی تیم به انسجام خوبی خواهد رسید. در مورد بازیکنان جدید الان زمان قضاوت کردن نیست. بازیکنان خارجی از یک فرهنگ و کشور دیگر به ایران آمدند و زمان می‌برد با جو موجود سازگاری پیدا کنند. دیگر بازیکنان هم از باشگاه دیگری به پرسپولیس آمده‌اند و آنها هم نیاز به زمان خواهند داشت تا با فلسفه و تاکتیک مدنظر ما آشنایی پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که از قرار معلوم حسین عبدی تمایلی برای کار کردن در کادرفنی پرسپولیس ندارد، گفت: ما مشکلی با کسی نداریم هیچ‌کس  را هم اجباری به تیم نیاوردیم که برای ماندنشان اجباری درنظر بگیریم. اگر عبدی علاقه ندارد در تیم کار کند، یک جانشین برایش پیدا خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود عبدی از نحوه بسته شدن تیم رضایت ندارد یکی از دلایل کناره‌گیری‌اش همین است، خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم این موضوع دلیل تصمیم عبدی باشد. آنچه مشخص است سرمربی تصمیم می‌گیرد چه بازیکن به تیم می‌آید و چه بازیکنی به کار تیم نمی‌آید. فکر نمی‌کنم کمک مربی در این مورد تصمیم‌گیرنده باشد. به هر حال عبدی اگر از مسئله‌ای ناراحت است صحبت‌های او را می‌شنویم و هر تصمیمی لازم باشد اتخاذ می‌کنیم.


درخشان تاکید کرد: تا الان به من نگفته‌اند که عبدی رسما کناره‌گیری کرده، فقط گفته‌اند مشکل کاری دارد و آن را با باشگاه هماهنگ کرده است. اینکه می‌گویند مشکل ما از امارات شروع شده را هم تایید نمی‌کنم، بین ما در اردوی امارات اختلافی به وجود نیامد.

وی در مورد جذب بازیکنان خارجی گفت: اسلام‌اف و گابریل قرار بود امروز در تست پزشکی شرکت کنند اما به خاطر مشکلی که در کمیته پزشکی وجود داشت، از ما خواسته شد این افراد را فردا به آنجا ببریم. انشاءالله بعد از شرکت آنها در تست پزشکی این نفرات در تمرینات را هم می‌بینیم و بعد تصمیم می‌گیریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مربی خارجی یا مربی دیگری برای جانشینی عبدی در نظر دارد، گفت: قطعا اگر عبدی نیاید برای او جانشین می‌آوریم اما واقعیت این است که برای جانشین دنبال گزینه نبودیم. خیلی امیدوارم مشکل به وجود آمده سوءتفاهم باشد و حسین به جمع ما برگردد.

درخشان با اشاره به بازی‌های تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا تاکید کرد: تیم ملی خوب نتیجه گرفته که تا این مرحله پیش آمده و من امیدوارم با شکست عراق به جمع 4 تیم نهایی راه یابیم. انتظار من این بود که تیم ملی خیلی زیباتر از این‌ها بازی کند اما این تیم فقط تا این جای کار زیبا نتیجه گرفته است. من فکر نمی‌کنم فقط با بازی دفاعی بشود به مصاف همه حریفان رفت، در مواقعی لازم است تغییر تاکتیک داده و فوتبال بهتری به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس هم در نیم‌فصل دوم زیبا بازی خواهد کرد و شما باز اعلام نمی‌کنید دست‌تان خالی است، تصریح کرد: پرسپولیس همیشه باید زیبا بازی کند و تلاش ما هم همین است که طوری بازی کنیم که هواداران از دیدن بازی تیم لذت ببرند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه چه نفراتی چند جای خالی پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا پر خواهند کرد، گفت: با شروع بازی‌های لیگ باید ببینیم که در چه پست‌هایی ضعف داریم و چه نفراتی به کار ما می‌آیند.

درخشان در پایان در مورد اینکه آیا احتمال دارد حسین ماهینی برای پرسپولیس به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان بازی کند، یادآور شد: خیلی دوست داریم حسین ماهینی برگردد و در لیگ قهرمانان به ما کمک کند و امیدواریم این موضوع اتفاق بیفتد.

اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------