واکنش تند قلعه نویی به اظهارات کی روش



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

 

آقایان به جای اردو برای تیم ملی بازی می‌گذاشتند
قلعه‌نویی: فکر می‌کردم افکار دایی‌جان ناپلئونی تمام شده است/ تیم ملی پلن B نداشت!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کردم در عصر ارتباطات افکار دایی‌جان ناپلئونی تمام شده است، کجای حرف من تخریب روحیه دیگران بود؟

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با رادیو جوان پیرامون دیدار تیم ملی مقابل عراق و حذف از مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در ابتدا جا دارد یک خسته‌ نباشید به بازیکنان و اعضای تیم ملی بگویم چون آنها در این مسابقات خیلی زحمت کشیده‌اند و خصوصا در بازی با عراق نمایان بود که بازیکنان ما تلاش زیادی از خود نشان دادند.

وی افزود: جوانان ما خوب بازی کردند و بخصوص مقابل عراق تلاش کردند ولی در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم. شما دیدید ژاپن هم به امارات در ضربات پنالتی باخت و این هم شانس است. اگر ژاپن و امارات را تحلیل کنیم باید این مسابقه با اختلاف 5 گل به سود ژاپن به پایان می‌رسید. حالا حرفم اثبات شده و گفتم یک تیم باید برای حضور در یک تورنمنت شانس داشته باشد. آنهایی که دیدار ژاپن و امارات را دیدند به حرف قلعه‌نویی رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: در لیگ کیفیت مهم است. انصافا شما بازی ژاپن و امارات را دیدید یا خیر؟ امارات در این مسابقه شانس آورد و در ضربات پنالتی شانس با ژاپن یار نبود کمااینکه آرژانتین در فینال جام جهانی بهترین بازی‌اش را انجام داد ولی آلمان شانس قهرمانی داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اتفاقات روز گذشته در هتل تیم ملی و انتقاداتی که کادر فنی تیم ملی به مصاحبه قلعه‌نویی داشته و حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون اظهار‌نظر سرمربی استقلال قبل از دیدار ایران و عراق مطرح شده بود قلعه‌نویی در این باره گفت: اولا که من در آن روز با خبرگزاری فارس مصاحبه نکردم و با دوربین شبکه خبر و رسانه ملی بعد از بازی با راه‌آهن حرف زدم ضمن اینکه من تصور می‌کردم بحث دایی‌جان ناپلئونی تمام شده و فکر می‌کردم در عصر ارتباطات این مسائل حل شده است. من گفتم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید شانس داشته باشد کمااینکه ما مقابل امارات شانس آوردیم حتی مثال بازی آلمان و آرژانتین را زدم. در لیگ برتر یک تیم قهرمان باید کیفیت داشته باشد ولی در تورنمنت‌ها باید شانسم همراه یک تیم برای قهرمانی باشد. سال گذشته فولاد با کیفیت قهرمان لیگ شد آیا این حرف روحیه کسی را به هم می‌ریزد یا این افکار دایی‌جان ناپلئونی است؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ما مستحق قهرمانی در جام ملت‌ها بود یا خیر گفت: اگر بخواهم قیاس کنم باید بگویم تیم ما در این مسابقات طوری بازی کرد که در جام جهانی به میدان رفت. تیم ملی پلن B نداشت و شاید آقایان از من ناراحت شوند که این حرفها را می‌زنم. دژاگه، گوچی و شجاعی به خط حمله اضافه می‌شدند و وریا غفوری هم در این اواخر این کار را انجام می داد. آقایان کلی از من ایران می‌گرفتند که چرا گل‌هایتان از جناح راست به ثمر می‌رسد و در این ارتباط بیش از 30 مقاله علیه من می‌نوشتند اما من حرفی نزدم.

وی تاکید کرد: آقای کی‌روش دو سال است که در خصوص زیرساخت‌های فوتبال ما و زمین چمن صحبت می‌کند اما من که 10 سال پیش این حرف‌ها را زدم. آرشیو آنها هم در رسانه‌ها موجود است هزاران بار گفت کشوری مثل ترکیه را الگو کنید و ما زمین درست و حسابی مثل ورزشگاه آزادی نداریم.

وی تصریح کرد: چطور استفاده از ضربات ایستگاهی برای آقایان خوب است ولی برای من بد است؟ جا دارد از آقای کفاشیان تشکر کنم که در این شرایط از کادر فنی حمایت کرد و واقعیت‌ها را گفت. ما بازی تدارکاتی کم داشتیم ولی آقایان بگویند به جای آنکه به اردو بروند می‌توانستند بازی بگذارند همین مربی عراق 40 روز است تیمش را تحویل گرفته پس بهتر است اینگونه انتقاد نکند کفاشیان حالا یک مدیر فوتبالی شده و من هم تائید می‌کنم که همه مردم به استقبال تیم ملی بروند چون بازیکنان زحمت‌شان را کشیده‌اند.

قلعه‌نویی در پایان گفت: اگر شما کل لیگ را مثل جام جهانی می‌دیدید حالا در جام ملت‌ها می‌توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. چرا امید ابراهیمی نباید بازی کند در حالی که محمد نوری و خلعتبری در فاز  تاکیتکی می‌توانستند گره‌های ما را باز کنند.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------