داور مغضوب استرالیایی دوباره برای ایرانی ها سوت می زند!



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال ایران

 

داور دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های 2015 آسیا که ایران اعتراض زیادی به نحوه قضاوت او دارد داور دیدار فولاد خوزستان و الهلال عربستان شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، اسامی کادر داوری دیدار تیم‌های فولادخوزستان و الهلال عربستان در چارچوب رقابت های گروه C لیگ‌ قهرمانان آسیا 2015 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

 بر اساس اعلام AFC بنجامین جان ویلیامز داور بین المللی استرالیا به همراه دو هموطن دیگر خود به نام های متیو جان و پائول آدام برای قضاوت دیدار تیم های فولاد خوزستان و الهلال عربستان راهی اهواز خواهند شد.

ویلیامز که در کنار داوری همچنان تدریس در دبیرستان را دنبال می‌کند، از سال 2005 وارد لیست فیفا شد و تاکنون رقابت‌هایی از جمله مقدماتی جام جهانی، بازی‌های آسیایی 2010 ، جام ملت‌های آسیا 2011 و جام ملت‌های آسیا 2015 را قضاوت کرده است.

او همچنین در مسابقات جام ملت‌های آسیا که این روزها در استرالیا در جریان است، دو بار برای تیم ملی کشورمان سوت زده است.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران و مسئولان فدراسیون فوتبال به نحوه قضاوت این داور در بازی با عراق اعتراض زیادی داشتند و طی دیروز و امروز انتقادهای بیشماری نسبت به عملکرد او کردند.

«ادهم محمد مخادمه» از کشور اردن نیز به عنوان داور چهارم این دیدار معرفی شده است.

بر اساس اعلام AFC ناظر این دیدار از کشور چین تایپه «چانک چن پو» بوده و همچنین «خالد جاسم الدوخی»از امارات هم به عنوان ناظر بر کار داوران این دیدار انجام وظیفه می کند.

لازم به ذکر است؛ لیگ قهرمانان در حالی از روز چهارشنبه 6 اسفند برای فولاد خوزستانخوزستان آغاز می‌شود که نخستین حریف آنها در اواخر بهمن ماه مشخص می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکی از سه تیم الرفاع بحرین، الوحده امارات و السد قطر، نخستین حریف فولاد در لیگ قهرمانان خواهد بود.

 تیم های فولاد خوزستان و الهلال عربستان در روز سه شنبه مورخ 26 اسفند 1393 در استادیوم غدیر اهواز مقابل هم قرار می گیرند.
اخبار ورزشی - سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------