اظهارات کی روش بعد از ورود به ایران



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم ملی فوتبال

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت از استرالیا گفت: نمی توان دل همه را به دست آورد.

کارلوس کی‌روش در خصوص اینکه آیا از عملکرد تیم ملی راضی بوده اظهار داشت: در مراحل آماده سازی مشکلاتی داشتیم. عملکرد ما باعث افتخار بود و خوب بود. استحقاق حضور در نیمه نهایی را داشتیم. بازیکنان جوان عملکرد خوبی داشتند. از تمامی هواداران و کسانی که به ما اعتماد کردند تشکر می‌کنم. از تمامی هوادارانی که در استرالیا حضور داشتند که عشق و علاقه خود را نشان می‌دادند تشکر کنم.

وی در مورد انتقاد مربیان از عملکرد او خاطرنشان کرد: به تمامی نقطه نظرها احترام می‌گذارم. از ابتدایی که به ایران آمدم 50بازی ملی داشتیم که 28 برد 14 مساوی و تنها 7 بازی شکست خورده ایم. به شخصه افتخار می‌کنم به عملکرد بازیکنانم و همچنین هواداران. در آخر باید بگویم که نمی‌شود دل همه را به دست آورد.

سرمربی تیم ملی در ادامه تاکید کرد: ما باید در نظر بگیریم که قبل از حضور در جام ملت های 2015 آسیا ما فقط 2 اردو و 2 بازی دوستانه داشتیم، با این حال در بازی با عراق خوب بودیم و در جریان بازی 10 نفره شدیم. داور مسابقه در نتیجه آن مسابقه مقصر بود.

کی روش گفت: ما از نظر آماده سازی استحقاق بیشتر از این را نداشتیم، اما از نظر فوتبالی، جنگندگی بازیکنان و روحیه پرتلاشی که از خودشان نشان دادند استحقاق بیشتری داشتیم.

وی در مورد اینکه می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم که به جام جهانی برویم و در جام ملت‌های بعدی موفق باشیم، گفت:  کلمات اخر را می‌گویم؛ تمام دلایلی که به آینده امیدوار باشیم را در اختیار داریم.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------