درخشان: دیگر درباره کروش صحبت نمی‌کنم/ در پرسپولیس بدشانس بوده‌ام



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید دیگر درباره تیم ملی و کروش صحبت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، حمید درخشان پس از تمرین سه‌شنبه سرخپوشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت ما بد نیست و برنامه ریزی ما برای شروع لیگ در پانزدهم بهمن ماه بود اما جابجایی تاریخ شروع لیگ روی ما اثر گذاشته و کار ما را سخت و سنگین‌ تر کرده است. اگر در 15 بهمن بازی می‌کردیم کار سبک‌تر بود.


وی افزود: تازه امروز گابریل بازیکن برزیلی به جمع ما اضافه شده و دیگر بازیکن برزیلی ما از لحاظ بدنی خسته است. البته بقیه بازیکنان هم چنین وضعیتی دارند البته امیدوارم بتوانیم از فشار بازی اول به خوبی خارج شویم.


درخشان در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: ما محروم و مصدومی نداریم البته وضعیت جسمانی بازیکنان ما ممکن است کمی خوب نباشد اما امیدوارم این مشکل را حل کنیم.


او ادامه داد: وقتی دقت کنید بعضی‌ها این مسائل را فراموش کرده‌اند که چه مشکلاتی برای ما اتفاق افتاده است. نبود پول و همین طور نبود مدیرعامل و زمان و یک سری مشکلات داخلی. نمی‌خواهم درباره این مشکلات صحبت کنم. ما در فصل نقل و انتقالات به خاطر مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم بازیکن مدنظرمان را جذب کنیم. چند بازیکن جذب کردیم که به آن اهدافی که داریم برسیم. این تعطیلی باعث شد که فشار بیشتری به تیم بیاوریم.


سرمربی پرسپولیس گفت: متاسفانه تعطیلات زیاد لیگ کار ما را سخت کرده است و باید مثل اول فصل بدنسازی کنیم. در کوران مسابقات 4 الی 5 بازی زمان می‌برد تا تیم ما جا بیفتد و برای شروع در هفته‌های سوم و چهارم طراوت لازم را داشته باشیم تا روان تر بازی کرده و خود را برای جام باشگاه های آسیا آماده کنیم.


درخشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور شوکت اسلاموف آیا بازیکن خارجی دیگری به شما اضافه می‌شود گفت: دو بازیکن یکی به نام ضرغام اسماعیل و یک بازیکن ازبک که در جام ملت‌های آسیا بازی کرده است باید مورد بررسی قرار گیرند. درخصوص ضرغام اسماعیل باید بگویم او می‌دانست پرسپولیس تیم بزرگی است ولی از مسائل داخلی خبر ندارم.

 

اسماعیل رقمی در حدود 500 هزار دلار درخواست کرده که پرداخت آن برای باشگاه سخت است. البته آقای طاهری در این میان زحمات زیادی کشیده‌اند که هزینه‌های جاری باشگاه را تامین کنند. تیم ما در حال حاضر مشکلات مالی ندارد اگر این طور نبود من دوست داشتم پول زیادی در باشگاه باشد تا بتوانم بازیکنان خوبی جذب کنم. ما با توجه به بضاعتمان بازیکن جذب کردیم.


وی در ادامه به حضور آدوبایور در لخویای قطر اشاره کرد و گفت: لخویا می‌رود آدوبایور را می‌آورد و ما هم باید بازیکنان دیگری جذب کنیم.


درخشان در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات پرسپولیس چطور قبول کردید هدایت این تیم را برعهده بگیرید گفت: دوستانی که این صحبت را مطرح می‌کنند آیا من می‌دانستم مدیرعامل به زندان می‌رود؟ اینها کم لطفی است اگر واقعا می‌دانستم که قرار است مدیرعامل‌مان بازداشت شود باید زودتر به ما می‌گفتند.

 

آیا این آقایان می‌دانستند اسپانسر شکایت می‌کند؟ حال دست ما خالی شده است و من با بدشانسی روبرو شدم که این اتفاقات برایم رخ داده است. من حیثیت 50 ساله‌ام را برای این تیم گذاشته‌ام تا به پرسپولیس کمک کنم، اما دست ما خالی است. من که مسئول خرید و فروش نیستم. خرید بازیکن وظیفه باشگاه است. ما با توجه به جیب‌مان بازیکن می‌گیریم.


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا هدایتی برای خرید بازیکن به شما کمک کرده است؟ گفت: ایشان اول فصل به ما کمک کردند و مشکل بدهی های ما را حل کردند. من که بدم نمی آید بازیکن با قیمت دو میلیون دلاری بخرم. در حال حاضر بضاعت ما همین قدر است. متاسفانه بازیکن عراقی پیشنهاد سنگین می کند در حالی که ما برای تهیه 20 هزار دلار مشکل داریم. صحبت از 500 هزار دلار راحت است اما تهیه کردن این پول واقعا سخت است.


سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه درباره تیم ملی و همین طور کارلوس کروش نیز گفت: معتقدم تیم ملی با غیرت و با تعصب بازی کرد و در این باره شکی ندارم. ما برای این مملکت هستیم اگر حرفی هم زدیم دلیلی بر بی‌تعصبی‌مان نبوده است. اگر حرف بزنیم محکوم می‌شویم، اما حرف من این بود که چرا از عراق شکست خوردیم.

 

اگر به کره و یا ژاپن می‌باختیم بحثی نبود. عراق لیگ منظمی ندارد و تیمش در زمان کوتاهی بسته شده و در یک تورنمنت معتبر ما را شکست داده است. من که با کسی بد نیستم فقط از روی دلسوزی صحبت کردم. ما برای این فوتبال هستیم و اگر نتیجه نگیریم و عقب باشیم به ضررمان خواهد بود. اگر من صحبتی کردم مطمئن باشید هیچ چشمداشتی به نیمکت تیم ملی ندارم و منتظر آن نبودم که تیم ملی شکست بخورد و من انتقاد کنم. حرف من این است که در تمام بازی‌ها دفاعی بازی کردیم و فقط روی حادثه گلزنی کردیم. من نگفتم کروش آدم بدی است بلکه گفتم او چیزی به فوتبال ایران اضافه نکرده است.
او در پاسخ به این سوال که آیا باید کروش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کارش را ادامه دهد گفت: من تصمیم گیرنده نیستم. فدراسیون کمیته فنی دارد که باید در این مورد تصمیم گیری کنند. خودشان شرایط را بررسی کنند و ببینند آیا همکاری با کروش به سود فوتبال ایران خواهد بود یا خیر؟


درخشان در ادامه درباره صحبت‌های امیر قلعه نویی که گفته بود درخشان کاپیتان تیم ملی بوده و باید درباره تیم ملی صحبت کند گفت: اگر من که کاپیتان تیم ملی بودم و امیر قلعه نویی درباره تیم ملی صحبت نکند پس چه کسی باید صحبت کند؟ خدا را شاهد می‌گیرم قبل از بازی تیم ملی اگر یک مصاحبه درباره تیم ملی انجام داده باشم. من فقط پس از اینکه به عراق باختیم به عنوان کاپیتان سابق تیم ملی صحبت کردم. آیا این حق را ندارم که سوال کنم؟ من چه کاره هستم که درباره ماندن و یا نماندن کروش تصمیم گیری کنم. من فقط درباره نحوه بازی کردن تیم ملی صحبت کردم نه شخص خاصی و فقط گفتم چرا به عراق باختیم. فوتبال ما آن قدر ضعیف نشده که به عراق ببازیم.


درخشان تاکید کرد: من به اصحاب رسانه و همین طور به آقای کروش قول می دهم دیگر درباره تیم ملی صحبت نکنم و پاسخ او را ندهم.


وی در پایان درباره صحبت‌های خصوصی اش با پیام صادقیان هم گفت: من با او صحبت‌های زیادی انجام داده‌ام. پیام بازیکن خوبی است و باید قدر خودش را بداند. من یک سری مسائل اخلاقی و فنی را به او گوشزد کرده‌ام و گفتم که چگونه برای تیم بازی کند.

 

امیدوارم پیام صحبت‌های مرا آویزه گوشش کند. اما درباره بازی با ذوب آهن هم باید بگویم مقابل این تیم بازی سختی داریم. هرچند به دلیل شرایط سختی که داریم نمی‌توانیم با طراوت بازی کنیم البته امیدوارم با امتیاز برگردیم و شرایط تیم را بهبود ببخشیم. این موضوع که درباره حق رشد مطرح کرده اند را نمی‌دانم و چیزی درباره آن نشنیده‌ام.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------