هشتمین شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن/ طارمی گل‌نزن!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان شکست خورد.

به گزارش فارس، در ادامه هفته هجدهم  لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.


هر دو تیم با ترکیبی هجومی وارد میدان شدند.

اولین خطر جدی مسابقه را ذوب آهن در دقیقه 10 خلق کرد. شوت کاوه رضایی را سوشا مکانی به خوبی به کرنر فرستاد. ضربه کرنر هم خطرساز شد و سوشا این مرتبه با کمک تیر دروازه مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس شد.

در دقیقه 19 پاس عمقی رضا خالقی فر در محوطه جریمه ذوب آهن به مهدی طارمی رسید که ضربه او را دروازه بان ذوب آهن به کرنر فرستاد.

بازی تا دقیقه 24 سرعت قابل قبولی داشت اما در این دقایق مصدومیت بازیکنان بازی را از سرعت انداخت.

در دقیقه 26 هم برخورد رشید مظاهری دروازه بان تیم ذوب آهن با هادی نوروزی باعث مصدومیت مظاهری شد و چند لحظه‌ای بازی متوقف شد.

در دقیقه 32 ذوب آهن یکبار دیگر روی دروازه پرسپولیس خطر ساز شد و ارسال بازیکنان ذوب آهن از جناح راست با اشتباه مهدی طارمی همراه شد و توپ به مهاجمان ذوب آهن رسید ولی او نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه 44 تبریزی مهاجم ذوب آهن بازهم صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد که ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در شروع نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند که روی مهدی طارمی خطای پنالتی رخ داده اما داور دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه 55 پرسپولیس صاحب ضربه کرنر شد که کرنر ارسالی نوروزی را محمد نوری با ضربه سر زد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

درادامه مسابقه کند و کسل کننده ادامه پیدا کرد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان داشت.

در دقیقه 68 امید عالیشاه توپی را روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد که ضربه طارمی از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

در این دقایق پرسپولیس صاحب توپ و میدان شد.

در دقیقه 73 سوشا مکانی از درون دروازه پرسپولیس بیرون آمد و توپ را با ضربه سر از مقابل مهاجم ذوب آهن دفع کرد.

در دقیقه 75 ارسال حمید علی‌عسگر روی دروازه ذوب آهن در محوطه شش قدم به مهدی طارمی رسید و این مهاجم بازهم قدر این فرصت گلزنی را ندانست را توپ را به بالای دروازه ذوب آهن زد.

در دقیقه 80 حمید درخشان قصد تعویض ژوزه تادو را داشت اما این بازیکن خارجی اصرار داشت که در زمین بماند و بعد از ضربه کاشته تعویض شود!

در دقیقه 82 مسعود حسن‌زاده در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و  با یک ضربه دقیق و زمینی گل اول مسابقه و ذوب آهن  را به ثمر رساند.

محمدرضا اکبریان داور مسابقه به علی حمام، کاوه رضایی از ذوب آهن و مهدی طارمی و محمد نوری از پرسپولیس  کارت زرد نشان داد.

با این برد ذوب آهن 24 امتیازی شد و با یک پله صعود جای پرسپولیس 22 امتیازی را در رده هشتم گرفت.  این هشتمین باخت فصل سرخپوشان در این فصل است.

ترکیب پرسپولیس:
سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا،‌ رضا خالقی‌فر( از دقیقه 89 محمد خانزاده)، حمیدرضا علی‌عسگر، بابک حاتمی، محمد نوری، ژوزه تادو(از دقیقه 80 محمد عباس‌زاده)، هادی نوروزی( از دقیقه 64 امید عالیشاه) و مهدی طارمی، مهرداد کفشگری.

سرمربی: حمید درخشان

* ترکیب ذوب آهن:
رشید مظاهری، کارلوس سانتوز، حجت حق‌وردی، اکبر ایمانی، قاسم حدادی فر، علی حمام، کاوه رضایی، مهرداد قنبری، مهدی رجب زاده( از دقیقه 67 مسعود حسن‌زاده)، اسماعیل فرهادی و مرتضی تبریزی( از دقیقه 76 احسان پهلوان)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------