صحبت های خصوصی کی روش و فردوسی پور بعد از 90!



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کروش

 

رابطه نزدیک کی روش و فردوسی پور

کارلوس کروش سرمربی تیم‌ملی و عادل فردوسی‌پور، تا بامداد جمعه، رودرروی هم نشستند و گفت‌وگو کردند.

 90 پنج‌شنبه شب روي آنتن رفت و تا بامداد جمعه ادامه داشت. ابتدا يك موافق و يك مخالف كارلوس رودرروي هم نشستند و سپس نوبت به اين مربي رسيد تا حرف‌هايش را بزند. جالب اينجاست كه تا پيش از برنامه، به دليل محبوبيت ويژه كروش، منتقدي حاضر نبود در 90 به انتقاد از او بپردازد.

 

در نهايت هم ذوالفقارنسب پذيرفت به عنوان مخالف به اين برنامه برود كه او هم در مجموع به انتقاد از كفاشيان و فدراسيونش پرداخت تا شخص كروش و عملكردش. ذوالفقارنسب زياد وارد بحث‌هاي فني هم نشد و كروش گفت: «اگر او حقايق را مي‌دانست، امشب طرفدارش بود تا منتقدش.»

 

جالب اينجاست كه ذوالفقارنسب و كروش در پشت صحنه برنامه هم برخورد گرمي با هم داشتند اما برخورد كارلوس با منصوريان بسيار گرمتر بود. اين دو رابطه بسيار نزديكي با هم دارند و كروش حتي منصوريان را در آغوش گرفت. اين مربي معتقد است كاپيتان سابق استقلال مي‌تواند در عرصه مربيگري بسيار موفق باشد و به همين دليل از بازيكنان او در تيم‌ملي هم به خوبي استفاده مي‌كند.

پس از پايان برنامه 90، عادل و كروش هم دقايقي به صورت خصوصي با هم گفت‌وگو كردند.

 

البته حرف‌هاي آنها درگوشي بود و ترجيح دادند كسي از متن گفت‌وگوي‌شان باخبر نشود اما با لبخندهايي كه دو طرف مي‌زدند، پيدا بود كه حرف‌هاي مثبتي بين‌شان رد و بدل مي‌شد. كروش پيش از رفتن هم با عادل و عوامل برنامه عكسي به يادگار گرفت.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------