محسن عاشوری: وجود دو معضل بزرگ در پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال پرسپولیس

 

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مشکلات مالی و عدم ثبات مدیریت را دو معضل بزرگ این تیم برشمرد که باعث ایجاد نوسان‌های شدیدی در آن شده است.

 محسن عاشوری در مورد وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: باید بستری را فراهم کنیم تا حمید درخشان بتواند با آرامش کارش را انجام داده و همیشه این استرس را نداشته باشد که احتمال دارد هر لحظه او را برکنار کنند.

وی در ادامه افزود: باید به کادر فنی پرسپولیس فرصت داده شود تا برنامه‌های تاکتیکی خود را در بازی‌های آینده انجام دهد. همچنین هواداران پرسپولیس مطمئن باشند که این تیم در دیدارهای آینده بهتر از گذشته ظاهر خواهد شد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مشکلات مالی و عدم ثبات مدیریت را در این تیم یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس خواند و یادآور شد: مسائل مالی و عدم ثبات در مدیریت تیم پرسپولیس باعث شده تا این تیم دچار نوسان شدیدی شود اما امیدوارم شرایط تغییر کرده و پرسپولیس روز‌به‌روز بهتر شود.

عاشوری در پایان و در خصوص اینکه آیا تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا به فینال هم برسد؟، گفت: این پتانسیل را داشتیم که به این مهم دست پیدا کنیم، اما فکر می‌کنم مقابل عراق بدشانس بودیم و همین بدشانسی ما را از قهرمانی دور کرد.
اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------