واکنش درخشان به یک شایعه



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

درخشان: اخراج نشده ام

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس موضوع اخراجش از این تیم را شایعه خواند و آن را به شدت رد کرد.

حمید درخشان در واکنش به شایعاتی مبنی بر اخراجش از باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: واقعا خنده‌دار است که چنین مسائلی را برخی رسانه‌ها مطرح می‌کنند. من با قدرت به کارم ادامه می‌دهم و بحث اخراج و یا کناره‌گیری من کذب محض است. باشگاه هم تا به امروز هیچ گونه اولتیماتومی به من نداده است. البته بهتر است که بگویم در این باره با هم صحبت نکرده‌ایم و من از کار تیم راضی هستم.

درخشان در تمرین روز یک‌شنبه پرسپولیس غایب بود، وی در این باره گفت: من قبل از تمرین به ورزشگاه درفشی‌فر رفتم اما از اداره مالیات با من تماس گرفتند و گفتند امروز آخرین روزی است که می‌توانم مالیاتم را پرداخت کنم، اگر امروز به دنبال کارهای مالیاتی‌ام نمی‌رفتم ممنوع الخروج می‌شدم، به همین دلیل امروز برای حل کارهای شخصی ام به اداره دارایی رفتم.

وی هم‌چنین درباره پیام صادقیان نیز گفت: این بازیکن مصدوم است اما شنیده‌ام اعلام کرده دوست دارد در دیدار مقابل ملوان برای ما بازی کند. این نشان می‌دهد او چقدر به تیم پرسپولیس و ما علاقه دارد. من هم از این بابت از او ممنونم.

درخشان در پایان درباره‌ی دیدار پرسپولیس و ملوان هم گفت: این بازی برای ما فوق العاده مهم است. معتقدم اگر بازی که در مقابل ذوب آهن به نمایش گذاشتیم در دیدار مقابل ملوان انجام دهیم و بتوانیم فرصت های گلزنی زیادی خلق کنیم مطمئناً ما پیروز میدان خواهیم بود. می دانم هواداران نگران وضعیت این تیم هستند اما اگر کمی زمان بگذرد پرسپولیس روزهای خوب را هم خواهد دید.
اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------