رقم فروش "رونالدو" فاش شد



اخبار,اخبار ورزشی , کریستیانو رونالدو

مدیر برنامه‌های ستاره‌ تیم ملی فوتبال پرتغال رقم فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه رئال مادرید را اعلام کرد.

خورخه مندس اعلام کرد که کریستیانو رونالدو می‌تواند 300 میلیون پوند نصیب باشگاه کند. مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو بر این باور است که اگر رئال مادرید تصمیم بگیرد کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال را فردا به فروش برساند، 300 میلیون پوند دریافت خواهد کرد و فاش کرد که رقم فروش این بازیکن برای انتقال از رئال مادرید در قرارداد وی یک میلیارد پوند تعیین شده است.


رونالدو در سال 2009 با رقم 80 میلیون پوند که در آن زمان رکوردشکن بود، از منچستریونایتد راهی رئال مادرید شد و پس از آن توانست دو بار برنده توپ طلا شود.

اخیرا شایعاتی در خصوص بازگشت این بازیکن 29 ساله به اولدترافورد با وجود موافقت برای امضای قرارداد جدیدی در مادرید تا سال 2018 مطرح شده است اما مدیر برنامه‌های وی هشدار داد که خرید این بازیکن نیازمند پرداخت مبلغ گزافی است.

اخبار,اخبار ورزشی , کریستیانو رونالدو

 
وی در پاسخ به این سوال که ارزش رونالدو چه قدر خواهد بود، گفت: کریستیانو رونالدو؟ یک میلیارد. مبلغی که در قرارداد وی برای فسخ قرارداد و پیوستن به تیم دیگری مطرح شده، یک میلیارد است بنابراین او یک میلیارد پوند ارزش دارد. پیدا کردن بازیکنی مثل تو غیرممکن است.

وی ادامه داد: اگر باشگاه به هر دلیلی تصمیم بگیرد او را فردا به مبلغ 300 میلیون به فروش برساند، باشگاهی برای پرداخت این مبلغ پیدا خواهد شد. او بهترین بازیکن تاریخ دنیا است. نمی‌توانید او را با هیچ بازیکن دیگری مقایسه کنید.

مندس اضافه کرد که باشگاه‌هایی که به دنبال رونالدو هستند، وقت خود را با پیشنهاد دادن به او تلف می‌کنند.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------