رقم واقعی قرارداد کی روش در تیم ملی چقدر است



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی‌روش

سالی 6 میلیارد خودش، نفری یک میلیارد دستیارانش

رئیس فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش و دستیارانش در 4 سال گذشته 40 میلیارد تومان گرفته‌اند، گفت: «بله.»

 در مورد قرارداد کارلوس کی‌روش حرف و حدیث و شایعه بسیار زیاد است و هر کس به زعم خود عددی را اعلام می‌کند.

چند روز قبل علی کفاشیان در تلویزیون و در اخبار ‌‌20:30 گفت کی‌روش و دستیارانش سالی 10 میلیارد تومان می‌گیرند که این عدد به واقعیت نزدیک است.

رئیس فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش و دستیارانش در 4 سال گذشته 40 میلیارد تومان گرفته‌اند، گفت: «بله، گرفته‌اند اما فعلا ما پولی نداریم و باید قرض کنیم و پول کارلوس و دستیارانش را بدهیم.»

البته این وسط بعضی از مسئولان ورزشی رده بالاتر از کفاشیان اصلا نمی‌‌خواهند او بماند و کاملا از مصاحبه‌هایشان مشخص است که ترجیح می‌دهند او برود.

این در حالی است که قرار شده تیم ملی در تاریخ‌های 5 و 11 فروردین با شیلی و سوئد بازی کند و دور اول رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 هم از خرداد 94 یعنی حدود 4 ماه دیگر آغاز می‌شود.

طبق شنیده‌های موثق ما قرارداد خود کی‌روش حدود 6 میلیارد تومان در سال است که البته با افزایش قیمت دلار احتمالا کمی بیشتر می‌شود.

دستیاران او هم هر کدام حدود یک میلیارد تومان (به پول ما) می‌گیرند که جمع دریافتی کل کادر فنی حدود 10 میلیارد تومان می‌شود و حرف کفاشیان تا حدی درست است، البته او تا سال 2018 قرارداد دارد و اگر بماند باید پولش را تا پایان قرارداد بگیرد و بعید است که تخفیف بدهد حتی اگر فدراسیونی‌ها مشکل مالی عدیده‌ای داشته باشند.

چندی قبل یکی از مسئولان فدراسیون گفته بود می‌خواهیم از کی‌روش تخفیف بگیریم که البته حرفی غیرمنطقی بود چون او تا 2018 قرارداد دارد و اگر بماند تمام حق و حقوق و میزان قراردادش مشخص است.

کفاشیان به صراحت گفته پول نداریم و دولت باید کمک کند. او همچنین از عقب افتادن 6 ماهه حقوق دستیاران کی‌روش سخن گفته و این‌که وقتی پرداختی‌ها دیر می‌شود بلافاصله کارلوس اعتراض می‌کند که البته حق هم دارد.
اخبار ورزشی - خراسان ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------