آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

بیانیه خرید جدید پرسپولیس در پاسخ به منتقدانش؛ پدرم کارمند است و 206 دارم



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

بازیکن جوان پرسپولیس در بیانیه ای علت اینکه چرا در تیم های سابقش حتی یک دقیقه بازی نکرده را شرح داد.

 حمید درخشان هنوز از یکی از خریدهای جدیدش حتی در بازی‌های دوستانه رونمایی نکرده و منتقدان خریدهای جدید پرسپولیس می گویند که بعید است این کار را انجام دهد چون خرید تازه او حتی در سطح تیم ب پرسپولیس هم نیست.


منتقدان مدعی شده اند که مبین میردورقی بازیکنی که به‌عنوان مهره زیر 23 سال جذب تیم سرخپوش شده در تیم پیکان و سایپا هرگز بازی نکرد و تنها یک بازیکن کنار تیم بود. حالا درخشان این بازیکن را بدون هدفی خاص به تیمش اضافه کرده و بازیکن جوان آینده‌دار و قابلی مثل فرشاد قاسمی را به جای او به سایپا داده که البته رقم قرارداد این دو بازیکن ظاهرا تفاوت‌هایی هم دارد.

مصاحبه جمشید شاه‌محمدی سرمربی تیم امید پرسپولیس و اعتراض‌هایش به نحوه نقل و انتقالات بازیکنان به همین مساله حضور میردورقی در پرسپولیس برمی‌گردد و با حساس شدن رسانه‌ها در خصوص بازیکنی که با پورشه سر تمرین پیکان می‌رفته و ظاهرا پدر متمولی دارد همه منتظر شفاف‌سازی حمید درخشان خواهند بود.

اما مبین میردورقی در بیانیه ای که با 8 بند منتشر کرده در مقابل منتقدان از خودش دفاع کرده است.


1- اینجانب مبین میردورقی دارای یک دستگاه خودرو 206 هستم.

2- پدر اینجانب کارمند شرکت (م - ق) است و زندگی بسیار ساده و به دور از هرگونه تجمل دارد.

3- از سن 10 سالگی فوتبال بازی می‌کنم و بیش از 10 سال در تمامی رده‌های سنی باشگاه سپاهان بازی کردم و سه بار توسط آقای وینگادا به اردوهای ملی دعوت شدم و ...

4- اینجانب فقط مدت دو ماه در تیم پیکان حضور داشتم و به دلیل اهمیت تحصیلی از این تیم جدا شدم.

5- در تیم سایپا یک ماه بعد از شروع فصل رسیدم و در اردوی اولیه تیم حضور نداشتم و مربی محترم هم با توجه به حضور دوست خوبم حاتمی از ایشان بیشتر بهره برد.

6- در اردوی امارات پرسپولیس توسط آقای درخشان محک خوردم و بهتر است نظر ایشان را در مورد اینجانب جویا شوید.

7- چنانچه بر اساس سابقه و کیفیت اینجانب اظهارنظر شود بسیار خوشحال خواهم شد و برای اطلاع از سابقه و کیفیت فوتبال بنده می‌بایست از مربیان اینجانب سوال بفرمایید؛ عزیزانی مانند: آقای چرخابی، زاغی‌نژاد، توتونی، ظفریان و سلطانی که همواره نقش مهمی در ارتقای فنی اینجانب داشته‌اند و آقای فرهاد کاظمی که اخیرا نیز کیفیت فنی بنده را مورد توجه قرار داده‌اند.

8- امیدوارم با عنایتی که خداوند به من داشته که در دهه سوم زندگی خود مورد توجه آقای درخشان قرار بگیرم و به تیم پرآوازه پرسپولیس بیایم، همانقدر توفیق بدهد که جواب اعتماد ایشان را بدهم و در زمین بازی محک بخورم.
از شفاف‌سازی متشکرم - مبین میردورقی
اخبار ورزشی - جام نیوز

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------