اقدام عجيب مسئول سابق فدراسيون و تعجب علي كفاشيان



اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون فوتبال

عضو سابق تیم ملی که با رسوایی اخلاقی اش آبروی ایران را برد، دوباره خبر ساز شد!

یکی از مسئولان سابق فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب، برای فردی که اخیراً آبروی ایران را در دنیا برده، حکم «نگهبانی» زده است.

ماجرا از اين قرار بود كه در جريان يكي از بازي‌هاي ايران در بازي‌هاي آسيايي اينچئون، يكي از مسئولان تيم اميد حركتي غيراخلاقي انجام داد كه كارش به دادگاه كشيد. اين اقدام او باعث شد تا آبروي ايران در دنيا برود. خيلي از رسانه‌هاي دنيا اين خبر را منتشر كردند و روي آن مانور دادند. دادگاه هم اين ‌فرد خاطي را محكوم به پرداخت جريمه كرد و در نهايت، همه چيز به ضرر ايران تمام شد. به نظر مي‌رسيد پس از آبروريزي بزرگ، اين فرد ديگر در فدراسيون فوتبال جايي نداشته باشد اما يكي از مسئولان سابق كه خودش او را آورده بود، باز هم حكم همكاري‌‌اش را با فدراسيون صادر كرد!

اين مقام مسئول كه ظاهراً آبروي ملي برايش اهميت نداشت و مثل هميشه مي‌خواست تمام انتصاب‌ها تنها توسط خودش صورت بگيرد، طبق حكمي اين ‌فرد را به عنوان يكي از نگهبان‌هاي كمپ معرفي كرد كه همين مسئله با دلخوري شديد كفاشيان همراه شد.

 

رئيس فدراسيون فوتبال كه به خاطر كار زشت آن ‌فرد از سوي تمام رسانه‌ها تحت فشار بود، به محض اينكه متوجه شد چنين حكمي صادر شده، آن را باطل كرد و از آن مقام سابق، انتقاد كرد. كفاشيان پيش از اين هم به بعضي انتصاب‌ها در سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال اعتراض داشت اما ترجيح داد تا فردي را بيكار نكند. اين مقام مسئول خانواده منشي دفترش را در بخش‌هاي مختلف فدراسيون مشغول كرد‌؛ از برادرها بگيريد تا پدر!
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------