آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

واکنش دروازه‌بان استقلال به اتفاقات قبل از بازی با پیکان



اخبار,اخبار ورزشی , امیر قلعه‌نویی

طالب‌لو:موافق حرف قلعه‌نویی هستم،با فروزان مثل برادر هستیم/هیچکس در استقلال تضمین ندارد فیکس باشد

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت:موافق حرف امیر قلعه‌نویی هستم، ما دروزاه‌بان‌های استقلال مثل برادر هستیم.

وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اولین حضورش در استقلال بعد از چند سال و همچنین اتفاقات اخیر این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد.

از شرایط تیم استقلال و بازی روز گذشته صحبت کن.
خدا را شکر در این چند وقت اخیر همه چیز خوب پیش رفته و شرایط بازیکنان ملی ما هم خیلی خوب شده است. فکر می‌کنم تیم استقلال شرایط کامل خود را به دست آورده و از ابتدای بازی‌های نیم‌فصل دوم با انرژی خوبی پا به مسابقات گذاشتیم و هفته گذشته هم در کرج تیم خوب سایپا را شکست دادیم. هرچند دیروز پیکان خیلی بسته بازی می‌کرد اما کار برایمان در طول بازی سخت شد ولی با تغییر تاکتیک موفق شدمی در دقایق پایانی حریف را شکست دهیم. اگر شانس با ما یار بود شاید می‌توانستیم با دو، سه گل پیکان را ببریم.


می‌دانی پس از چند سال برای استقلال بازی کردی؟
دوستانم یک آمارهایی به من دادند که ظاهرا بعد از 1361 روز که اتفاقا سال تولدم نیز هست برای استقلال بازی کردم. دقیقا نمی‌دانم این موضوع صحت دارد یا خیر اما برایم خیلی جالب بود. از ته دل خیلی خوشحال هستم که دیروز مردم را دیدم و این برایم ارزشمندتر بود و دوست دارم زمانی بازی کنم که بتوانم به تیم کمک کنم و از اینکه دروازه استقلال بسته ماند بیشتر خوشحال شدم هرچند پیکان فشار زیادی به تیم ما نیاورد. فکر می‌کنم رمز موفقیت استقلال طی هفته‌های اخیر یکدلی بازیکنان است و آنها به خاطر تیم از حق‌های فردی خود می‌گذرند.


سعید دقیقی دیروز گلی به ثمر رساند که مردود اعلام شد اما بعد از بازی پیکانی‌ها و خود دقیقی معتقد بودند این گل صحیح بوده و به این موضوع اعتراض داشتند.
اتفاقا من شب گذشته صحنه را دیدم و از زوایای مختلف آنها را بازبینی کردم. در آن صحنه من دستم روی توپ بود و مالک کامل توپ بودم ولی بازیکن پیکان محکم به من ضربه زد که اتفاقا فکر می‌کنم جاگیری آقای حق‌وردی خوب بود و خطا گرفت. هرچند اعتقاد دارم که سعید دقیقی بعد از سوت آقای حق‌وردی که همه ما بازیکنان ایستاده بودیم و منتظر تصمیم داور شدیم ضربه را به سمت دروازه زد.

 

اخبار,اخبار ورزشی , امیر قلعه‌نویی

 
 دیروز در حالی برای استقلال بازی کردی که مربیان اعلام کرده بودند به سیستم چرخشی اعتقادی ندارند.
بله من هم شنیده بودم که کادر فنی اعلام کرده بود در تیم ما سیستم چرخشی وجود ندارد اما قطعا آنها نسبت به شرایط مسابقه تصمیم می‌گیرند و از همه چیز مهم‌تر این است که یک تیم بتواند موفق شود. همانطور که کادر فنی در بازی‌های گذشته تصمیم گرفت من نباشم در بازی دیروز تصمیم گرفتند که از من استفاده کنند که فکر می‌کنم ما باید از خوبی‌های این سه مسابقه‌ای که گذشت درس بگیریم و آرامش را به تیم منتقل کنیم. از تمام تماشاگران استقلال هم ممنون هستم که تا آخرین لحظه صبوری کردند و این حس خوب را به بازیکنان انتقال دادند که ما می‌توانیم برنده شویم.

قلعه‌نویی در نشست خبری مدعی شده که گلرهای استقلال مثل برادر می‌مانند با این حرف موافقی؟
همانطور که گفتم در حال حاضر جو خوبی در تیم ما حکم‌فرما است و ما امروز در کنار فروزان و گروسی هم گلر جوانمان در آرامش کار می‌کنیم. اتفاقا دیروز در صفحه اینستاگرام یک پست گذاشتم که سه نفری در یک قاب قرار داریم و می‌خواستم با این حرف یکدلی در تیم را نشان دهم. اینکه ما در دقیقه 90 به بعد به گل می‌رسیم خودش نشانه مثبتی است و اینکه یکدلی در تیم ما کاملا موج می‌زند و فکر می‌کنم این اتفاقات بی‌دلیل نیست. من هم با حرف آقای قلعه‌نویی موافق هستم و ما گلرها در تیم مثل برادر هستیم.

بعد از بازی صحبت‌هایی مطرح شد مبنی براینکه تو با مهدی رحمتی قبل از مسابقه دست ندادی و حتی دروازه‌بان تیم پیکان در اینستاگرامش نسبت به این موضوع واکنش نشان داد حالا واکنش تو چیست؟
بهتر است در این مورد صحبتی انجام ندهم و سوال بعدی را بپرسید.

 

اخبار,اخبار ورزشی , امیر قلعه‌نویی

 
 لطفا به این سوال شفاف پاسخ بده چه تضمینی وجود دارد که در بازی آینده فیکس بازی کنی؟
برای هیچ کس فیکس بازی کردن در استقلال تضمینی ندارد. قرار نیست کسی به بازیکن تضمین بدهد و اگر خیال من راحت باشد که در همه بازی‌ها بازی می‌کنم دیگر انگیزه‌ای باقی نمی‌ماند حتی برای رقیبم. این باعث پیشرفت در تیم ما می‌شود که باید در آینده از آن استفاده ببریم.

از زمانی که به استقلال آمدی پولی گرفته‌ای؟
من از 4 سال پیش از استقلال پول نگرفتم (می‌خندد) تا همین حالا که با شما صحبت می‌کنم حتی باری این سه مسابقه پاداشی هم نگرفته‌ایم. هرچند می‌دانم مسئولان باشگاه پیگیر هستند و شرایط سخت باشگاه را درک می‌کنند. آنطور که من می‌دانم کارمندان باشگاه استقلال هم حق و حقوقشان عقب افتاده و فکر می‌کنم اگر اولویت دریافت باشد کارمندان باشگاه و بازیکنان جوان و اعضای پشتیبانی تیم هستند که پول بگیرند. یکدلی از اینجا آغاز می‌شود و من از آقای افشارزاده خواهش می‌کنم که به این مسئله توجه کنند چون دیده‌ام که کارمندان باشگاه هم با دل و جان کار می‌کنند.

 ظاهرا افشارزاده قول پاداش داده است...
تا حالا پولی نگرفته‌ایم اما مطمئن باشید اگر آقای افشارزاده قولی داده باشند آن را عملی می‌کنند.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------