نصرتی: چه کسی قرار است حق خورده شده پیکان را بازگرداند؟



اخبار,اخبار سیاسی , تیم فوتبال پیکان

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: داور در بازی با استقلال به ضرر ما سوت زد و نمی‌دانم حالا چه کسی قرار است حق خورده شده پیکان را بازگرداند؟

محمد نصرتی در گفت‌وگو با تسنیم درمورد شکست یک بر صفر پیکان برابر استقلال گفت: بازی کردن مقابل استقلال آسان نیست. طبیعی بود که آنها در دقایقی از بازی با بازیکنان باتجربه خودشان بهتر بازی کنند، ضمن اینکه ملی‌پوشان استقلال هم در اوج آمادگی بودند. ما تلاش خودمان را کردیم، ولی واقعا بابت داوری لطمه دیدیم.

او خاطرنشان کرد: گل سعید دقیقی کاملا صحیح بود و نمی‌دانیم چطور داور آن‌ را مردود اعلام کرد. اگر آن گل قبول می‌شد، سرنوشت بازی تغییر کرده و نتیجه دیگری رقم می‌خورد. حالا واقعا چه کسی قرار است حق خورده شده ما را به پیکان برگرداند؟ به نظر من داور حتی خطاهای 70 به 30 را هم به سود استقلال سوت می‌زد.

نصرتی درمورد فشردگی بازی‌های لیگ برتر گفت: الان هر سه روز یک‌بار بازی می‌کنیم و روز پنجشنبه هم باید دوباره در لیگ برتر به میدان برویم. فکر می‌کنم این برنامه‌ریزی درست نبوده و اصلا به سود فوتبال ایران نیست. این باعث می‌شود کیفیت بازی‌های لیگ پایین بیاید و تعداد بازیکنان مصدوم لیگ برتر بیشتر شود.

مدافع پیکان ادامه داد: قرار نیست چون نفت تهران می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود برنامه بازی‌های اینگونه فشرده باشد. این دیگر مشکل ما نیست. وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود، چگونه می‌تواند با فشار بازی‌ها آماده شود و چگونه بازیکنان می‌توانند ریکاوری مناسبی را انجام دهند؟
اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------