زندگی خانوادگی پر فراز و نشیب مارادونا +[مجموعه عکس]



اخبار,اخبار ورزشی ,مارادونا

نگاهی به زندگی خانوادگی اسطوره بی بدیل دنیای فوتبال

دیه گو آرماندو مارادونا ، اسطوره بی بدیل دنیای فوتبال زندگی شخصی بسیار پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

به اعجاز شگفت انگیز و خیره کننده مارادونا در زمین فوتبال کاری نداریم، به قهرمانی او با تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی هم نمی پردازیم. حتی رسوایی های او در رابطه با دوپینگ و مصرف مواد مخدر نیز مد نظر قرار ندارد. در اینجا فقط می خواهیم نگاهی به زندگی شخصی یکی از بزرگ ترین فوتبالیست های تاریخ فوتبال دنیا بیندازیم، فوتبالیستی که هنوز هم اصرار دارد که خودش برترین بازیکن تاریخ است و حتی پله هم نمی تواند از او بالاتر قرار بگیرد.

شاید بسیاری درباره مارادونا یک نکته مهم را ندانند، اینکه او اصلیتی اروپایی دارد. هر چند دیه گو متولد و بزرگ شده آرژانتین است اما پدری با تبار ایتالیایی دارد و مادرش نیز رگه هایی از کرواسی و اسپانیا را داراست بنابراین مارادونا را می توان اروپایی محسوب کرد.

مارادونای پرافتخار در سال 1984 با نامزد خود "کلودیا ویافانه" ازدواج کرد. مارادونا پیش از آنکه رسما با کلودیا ازدواج کند سال ها با او نامزد بود اما عاقبت 31 سال پیش تصمیم به ازدواج گرفتند. زندگی مشترک دیه گو و کلودیا دقیقا 20 سال بعد یعنی سال 2004 به پایان رسید. خبر جدایی اسطوره بی بدیل دنیای فوتبال از همسرش سر و صدای زیادی در رسانه ها به پا کرد. اما مارادونا و کلودیا هرگز به رسم بسیاری از زن و شوهرهای جدا شده دیگر با هم دشمن نشدند. آنها که دو فرزند مشترک دارند پس از جدایی رسمی به جای آنکه از یکدیگر بدگویی کنند در رسانه ها از هم تعریف کردند و اظهار داشتند که جدایی آنها هرگز به معنای این نیست که از یکدیگر متنفرند.

مارادونا و همسرش در روز جشن ازدواج:

اخبار,اخبار ورزشی ,مارادونا

 
این زوج در هنگام جدایی:

اخبار,اخبار ورزشی ,مارادونا

 
دو دختر حاصل زندگی مشترک دیه گو و کلودیا است. دختر نخست آنها یعنی دالما در سال 1987 متولد شد و در سال 1989 این زوج صاحب دختر دیگری به نام جیانا شدند. دالما دختر بزرگ تر مارادونا سعی کرد با کمک شهرت بیش از اندازه پدرش نامی برای خود دست و پا کند بنابراین رو به هنرپیشگی آورد و از آنجایی که نام مارادونا بر روی او بود هر کارگردانی برای بازی او در فیلمش از خود اشتیاق نشان داد. دالما هم اکنون هم به هنرپیشگی خود ادامه می دهد هر چند هنوز به هنرپیشه درجه یکی تبدیل نشده است.

دالما، دختر بزرگ تر دیه گو که هنرپیشه شده است:

اخبار,اخبار ورزشی ,مارادونا

 
اما دختر دوم مارادونا یعنی جیانا حتی خبرسازتر و مشهورتر هم شد چرا که با یک فوتبالیست بسیار مشهور به نام سرخیو آگوئرو ازدواج کرد. سرخیو آگوئرو، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین که هم اکنون در منچسترسیتی بازی می کند هنگامی با جیانا دختر مارادونا ازدواج کرد که در آتلتیکومادرید بازی می کرد. این زوج در سال 2009 صاحب یک فرزند پسر شدند که نامش را بنجامین گذاشتند. بنجامین تنها نوه اسطوره بی بدیل دنیای فوتبال یعنی مارادونا است اما زندگی مشترک جیانا و سرخیو خیلی طول نکشید. آنها دو سال پیش از هم جدا شدند. جیانا و پسرش هنوز در مادرید زندگی می کنند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مارادونا

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مارادونا

 
جیانا و دالما اما تنها فرزندان مارادونا نیستند. هنگامی که افشا شد مارادونا یک پسر دارد جنجال گسترده ای در رسانه ها بر پا شد. بسیاری دلیل جدایی کلودیا از مارادونا را همین پسر می دانند که در سال 1986 به دنیا آمد یعنی بزرگ تر از دو دختر مارادونا . دلیل اینکه هرگز کسی "دیه گو جونیور سیناگرا" را نمی شناخت این بود که تا سال ها مارادونا این فرزند پسر خود را که از یک زن دیگر بود پنهان کرد. از طریق آزمایش DNA مشخص شد که دیه گو جونیور پسر مارادوناست. این پسر نیز سعی کرد تا همانند پدرش فوتبالیست بزرگی شود اما هرگز نتوانست. او در سال 2003 برای نخستین بار با پدر خود ملاقات کرد و پس از آنها بارها پدر خود را به این دلیل که به او اهمیت نمی دهد مورد انتقاد قرار داد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مارادونا

 
اما باز هم این پایان ماجرا نیست. مارادونا یک پسر دیگر هم دارد، پسری به نام دیه گو فرناندو که در سال 2013 به دنیا آمد. ویکتوریا همسر جدید مارادونا اندکی پس از تولد فرناندو از مارادونا جدا شد و نوزاد پسر را هم نزد خود نگه داشت

اخبار ورزشی - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------