قوی سپید انزلی دوباره پر گشود/ ششمین شکست پیاپی راه‌آهن



اخبار,اخبار ورزشی ,رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های ملوان و راه‌آهن با برتری پرگل ملوان بندر انزلی به پایان رسید.

به گزارش فارس، تیم‌های ملوان و راه‌‌آهن از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14:30 امروز به میزبانی انزلی و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

فرزاد حاتمی در دقیقه 8 این دیدار گل اول ملوانی‌ها در نیمه اول را به ثمر رساند. در دقیقه 39 نیز پژمان نوری، کاپیتان ملوان روی پاس زیبای حاتمی با امیر عابدزاده، گلر حریف تک به تک شد و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. نوری در دیدار هفته گذشته ملوان مقابل پرسپولیس نیز تک گل 3 امتیازی ملوان را به ثمر رسانده بود.

در نیمه دوم نیز ملوان در حالی که کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و چندین بار روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کرده بود در دقیقه 55 یک بار دیگر توسط رضا اعتمادی به گل رسید.

محمد جمشیدی، داور این دیدار به محسن یوسفی، رضا اعتمادی، پژمان نوری و فرزاد حاتمی از ملوان و محمد ستاری از راه‌آهن کارت زرد نشان داد.

راه‌آهن با این شکست ششمین شکست پیاپی را متحمل شد و با 16 امتیاز به قعر جدول رسید و از سوی دیگر ملوان با دومین برد متوالی با 18 امتیاز تا رده سیزدهم جدول صعود کرد.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------