اتفاق عجیب پیش از سفر كاروان پرسپولیس به مشهد



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با بدرقه نایب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس، علی پروین و حسین هدایتی تهران را به مقصد مشهد ترک کرد.

علی اکبر طاهری امروز به منظور بدرقه کاروان تیم فوتبال پرسپولیس و با هدف استفاده از پتانسیل‌های موجود در باشگاه پرسپولیس، همراه با علی پروین و حسین هدایتی در فرودگاه مهرآباد حضور پیدا کردند.

مسئول امور اجرایی باشگاه پرسپولیس در جمع سرخپوشان گفت: «همه اجزای خانواده بزرگ پرسپولیس نسبت به شرایط تیم حساس هستند و همه آنهایی که در پرسپولیس حضور داشته‌اند و به آن دلبستگی دارند می‌توانند به خانواده خود کمک کنند. ما نیز بر همین اساس امروز از آقای علی پروین و حسین هدایتی تقاضا کردیم در کنار تیم حضور پیدا کنند. امیدوارم این مساله با نشان دادن اتحاد و همبستگی پرسپولیسی‌ها باعث انگیزه بیشتر شما بازیکنان باشد.»

در ادامه پروین و هدایتی نیز با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت سرخپوشان در بازی با پدیده و پایان یافتن ناکامی‌ها اعلام کردند در کنار پرسپولیس و علی اکبر طاهری خواهند بود.

این دو چهره که قبلا در باشگاه استیل آذین با هم به کار مشغول بودند، در حال با ثبت شرکتی با عنوان پیکشسوتان به دنبال راهی برای خرید 20 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس هستند و در این راستا جلسات مکرری را هم برگزار کردند.

اینکه پروین و هدایتی قبل از یک سفر خارج از خانه به بدرقه تیم می‌ روند، نکته ای است که برای اولین بار اتفاق می افتد و هیچ کس دلیل اصلی آن را نمی‌ داند.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------