آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

طلسم و جادو تیم درخشان را زمین زده یا خریدهای بد و تاکتیک غلط او؟



اخبار,اخبار ورزشی ,حمید درخشان

حمید درخشان که می گفت به خرافات اعتقادی ندارد و کلام خدا روی دستش می نوشت و به کنار زمین می رفت حالا می گوید تیمش طلسم شده است.

 اگرچه محمدزاده رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می گوید حواس شان جمع است تا یک سری با کلاهبرداری و جادو و جادوگری فوتبال ایران را به قهقرا نبرند اما هر روز شایعات بیشتری درباره جادو و جادوگری در فوتبال شنیده می شود. پرسپولیس که از ابتدای امسال در بحران بوده حالا سرمربی اش می گوید طلسم شده. نادر باقری دستیار درخشان می گوید تیم آنها را طلسم کردند و حمید درخشان هم می گوید محمد عباس زاده پشت سر تیمش آه کشیده است. بازیکنی قائمشهری  که از تیم اخراج شده و اجازه حضور در تمرینات را ندارد. محمد عباس زاده ای که فصل قبل پدیده لیگ برتر شده بود.

اوایل فصل بود که یکسری از رسانه ها نوشتند حمیدرضا سیاسی جادوگر استخدام کرده و تیم علی دایی را طلسم مرده است. شایعه ای که دایی درباره اش گفت:«به این حرف ها اعتقادی ندارم. بگذار هر کسی هر حرفی دارد بزند اما من فقط به خدا اعتقاد دارم و دنبال جادو یا جمبل نمی روم.» البته حمیدرضا سیاسی رئیس وقت هیات مدیره پرسپولیس هم در گفت و گویی با رسانه ها اعلام کرد:« اهل این کارها نیستم . نه خواهرزاده ای دارم که به دیدن جادوگر برود و نه پولی برای این کارها می دهم.»

او چند هفته بعد دایی را برگنار کرد و درخشان به این تیم آمد تا شاید بحث جادو و طلسم حل شود اما بعد از دربی تصاویری از درخشان منتشر شد که او روی دستش چیزهایی نوشته بود. نوشته هایی که خیلی ها آنها را طلسم نامیدند اما درخشان در چند مصاحبه گفت روی دستش کلام خدا را نوشته و خواسته اعتقاداتش را نشان دهد. بعد از آن محمدزاده به تیم ها هشدار داد مراقب کلاهبردارانی که به اسم دعانویسی از فوتبالیست ها اخاذی می کنند ، باشند.

ماه ها بعد از آن روزها با تداوم نتایج بد پرسپولیس انگار دیگر درخشان به طلسم و جادو باور کرده. او که با خریدهای ناموفقش حتی توان بردن تیم های ته جدولی در تهران را هم ندارد مدام از این می گوید که تیمش طلسم شده است. حالا محمد عباس زاده متهم به آه کشیدن پشت سر تیم است . درخشان که می داند باخت به پدیده یعنی پایان کارش در پرسپولیس ، حالا عباس زاده را خانه نشین کرده است. عباس زاده اما درباره این اتهام ها فقط سکوت می کند و می گوید:«بگذارید پرسپولیس آرامش داشته باشد . من حرفی برای گفتن ندارم.»

حالا درخشان و دستیارانش به دنبال متهمانی از بیرون هستند. تا شاید کسی به آنها نگوید چرا خریدها و تاکتیکهای شان جواب نداده اند.

اخبار ورزشی - پارس فوتبال
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------