آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

برانکو سرمربی پرسپولیس شد؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

مذاکرات وزارت ورزش برای جذب سرمربی محبوب کروات

در حالی که پیش بینی می شد مذاکرات انجام شده با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی از طرف اسپانسرآینده این تیم انجام شده باشد اما اخبار رسیده به عصرایران نشان می دهد که برانکو به واسطه مذاکره با امیرخادم به عناون معاون وزیر ورزش ،به زودی سرمربی پرسپولیس می شود.

عصرایران پیش از این خبر از نزدیکی برانکو به پرسپولیس داده بود . اخبار منتشر شده در آن بازه زمانی از طرف سرمربی سابق تیم ملی نشاندهنده انجام مذاکرات با او بود اما منابع خبری عصر ایران هیچ گاه فاش نکردند که مذاکره از طرف چه کسی انجام شده. حالا خبر می رسد مذاکرات انجام شده با سرمربی سابق تیم ملی از سوی وزارت ورزش بوده است. طبق همین مذاکرات است که برانکو ایوانکوویچ به احتمال قوی سرمربی باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

 بر اساس شنیده‌ها امیررضا خادم، نماینده وزارت ورزش در ساماندهی باشگاه پرسپولیس و استقلال، پس از شکستهای اخیر تیم قرمزپوش پایتخت، تلاش زیادی کرده تا مجموعه تصمیم‌گیرنده باشگاه را متقاعد کند که نیمکت این تیم را به یک مربی بزرگ بسپارند.

بنابراین گزارش، برانکو و افشین قطبی دو گزینه ای بودند که برای سرمربی گری پرسپولیس در نظر گرفته شده بودند اما اخبار رسیده حاکی از این است که برانکو شانس بیشتری برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دارد.

بنابراخبار دریافتی   مذاکرات جدی با برانکو انجام شده و احتمالا تا دو یا سه روز آینده تکلیف سرمربی پرسپولیس و جانشین حمید درخشان مشخص خواهد شد.

امیررضا خادم هم اکنون در حال مذاکره و متقاعد کردن مسئولان باشگاه پرسپولیس و همچنین وزارت ورزش است.

برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ بود. او همچنین تیم فوتبال امید ایران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ قهرمان کرد.

برانکو بارها از تیمهای ایرانی پیشنهاد داشت اما به دلیل بدهی 60 هزار دلاری مالیاتش حاضر نشد به ایران بیایید اما گویا مسوولین پرسپولیس وعده حل مشکل مالیاتی اش را داده اند.

اخبار ورزشی - عصر ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------