چه کسی نژاد فلاح را به پرسپولیس آورد؟/گلرخسار دوباره به پرسپولیس پول می دهد!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

اتفاقات عجیب و غریب پرسپولیس ادامه دارد و این بار محمدحسین نژاد فلاح عضو پیشین هیات مدیره این تیم قائم مقام باشگاه شده تا به گفته خودش ناجی تیم باشد.

به گزارش خبرآنلاین محمدحسین نژاد فلاح نماینده پیشین مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی دوباره به پرسپولیس برگشته است. این بار سمت او سرپرست قائم مقامی باشگاه است!  جکمی که تا پیش از این برای هیچ کسی صادر نشده بود چون قائم مقام را یا مدیرعامل انتخاب می کند و یا 3 عضو هیات مدیره . او که به نظر می رسد بعد از دیدار یکشنبه شب با وزیر ورزش برای این پست برگزیده شده نامش «سرپرست قائم مقام» باشگاه شده است. سمتی جدید که فقط در فوتبال ایران اعطاء می شود.

او در اولین نطق خود گفته تیم مشکل مالی نخواهد داشت همه چیز برطرف شده است. چه کسی او را به پرسپولیس آورده است؟ این سئوالی است که از درون وزارتخانه ورزش درباره اش حرف های متناقضی زده می شود. نژاد فلاح که دو دوره در مجلس بوده و به واسطه خانواده سرشناسش در میان چهره های اصولگرای مجلس محبوبیت زیادی دارد را حمیدرضا گرشاسبی رئیس دفتر وزیر ورزش به عنوان بهترین گزینه از میان گزینه های موجود معرفی کرده و توانسته موافقت وزیر ورزش را برای سپردن اختیار تیم در دوران انتقالی به باشگاه معرفی کند.

برای پول هم گفته شده دو گروه برای کمک به تیم اعلام جمایت کرده اند. گروه اول تقی گلرخسار و پوستی هستند که در ابتدای فصل اسپانسر تیم شده بودند. همان ها که قراردادی 30 میلیارد تومانی با تیم بستند و بعد به خاطر دعوای بی پایان با سیاسی از تیم کنار زده شدند. همان ها که حالا شکایتی 15 میلیارد تومانی از سیاسی دارند و شاکی خصوصی مدیر زندانی تیم هستند. گروه دیگر هم حسین هدایتی و دوستان او محسوب می شوند. 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------