آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

هر آنچه در برنامه نود دیشب گذشت (93/11/27)



اخبار,اخبار ورزشی ,برنامه نود

اتفاقات برنامه نود/ برانکو به پرسپولیس نزدیک شد/ حمایت فردوسی‌پور از قلعه‌نویی

برنامه نود این هفته به بررسی بازی‌های لیگ برتر و بحث خصوصی‌سازی اختصاص داشت.

سؤال پیامک برنامه نود مربوط به انتخاب بهترین بازیکن 2 ماه اخیر فوتبال ایران بود که مرتضی پورعلی‌گنجی با 37 درصد بهترین بازیکن انتخاب شد.


یکی از نکات جالب این برنامه، آیتم تقویم نود بود که در آن شادی امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی مس کرمان مقابل استقلال را نشان داد. عادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود به حمایت از قلعه‌نویی اعلام کرد که شادی سرمربی کنونی استقلال در فوتبال حرفه‌ای امر عادی است و اتفاق خاصی نیفتاد!

مشکلات مالی راه‌آهن یکی از آیتم‌های برنامه نود بود که بازیکنان این تیم پس از بازی با ملوان انزلی به مشکلات این تیم اشاره کردند و بهادر عبدی مدعی شد که با این شرایط تا 2،3 هفته دیگر تیم راه‌آهن به سقوط نزدیک خواهد شد.

محمدحسین نژادفلاح نخستین میهمان تلفنی این برنامه بود که از اعلام آمادگی برانکو ایوانکوویچ برای آمدن به پرسپولیس خبر داد. با این حال قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حمید درخشان فعلاً با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

در بخش آنالیز، به اشتباهات دروازه‌بانان در هفته گذشته پرداخته شد. در این آنالیز، دروازه‌بانان 35 اشتباه فاحش داشتند که 15 اشتباه منجر به گل شده است. نکته قابل توجه در عملکرد عیسی اندوی دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز بود که در همه گل‌های خورده تیمش مقابل صبای قم مقصر بود. همچنین فردوسی‌پور با اشاره به برنامه هفته گذشته و آنالیز خریدهای استقلال، ضمن عذرخواهی عنوان کرد که میلاد نوری بازیکن استقلال یک گل در نیم‌فصل زده بود.

پیوستن مبین میردورقی از تیم سایپا به پرسپولیس گزارش ویژه برنامه بود. در این گزارش اشاره شد که دورقی سابقه بازی در لیگ برتر را نداشته و بدون بازی در سایپا به پرسپولیس پیوسته است. در این میان، برخی از مربیان پیشین دورقی صحبت‌هایی را مطرح کردند و مدعی شدند که وی بازیکن شاخصی نبوده است. در پایان برنامه اردشیر میردورقی پدر این بازیکن روی خط برنامه آمد و به دفاع از پسرش پرداخت.

در ادامه برنامه، عبدالله پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی و امیررضا خادم که میهمانان برنامه بودند به سؤالات مجری برنامه نود پاسخ دادند. در جریان این گفت‌وگو فردوسی‌پور به خادم به‌شوخی گفت که او از فن پیچ‌پیچک برای پاسخ به سؤالات استفاده می‌کند!

در اواخر برنامه، عادل فردوسی‌پور به پیامک‌هایی اشاره کرد که افراد از شوخی آیتم نود در رابطه با امیر قلعه‌نویی و توضیح ویدیویی‌اش در مورد آنالیز داوری که پخش شده بود، ناراحت شد‌ه‌اند که مجری برنامه اعلام کرد که این موضوع یک شوخی ساده بوده است.

اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------