از راه‌اندازی آرايشگاه زنانه توسط هافبک سابق تیم ملی تا اتهام کلاهبرداری!



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال

يكي از شاكيان پرونده اين بازيكن، فوتباليست مطرح ديگري است كه سال‌ها در هر دو تيم بزرگ پايتخت و تيم ملي توپ زده و سر او نيز در اين ماجرا كلاه رفته است!

 هافبک اسبق تیم ملی با گرفتاری‌های جدیدی مواجه شده و متهم به کلاهبرداری از اشخاص مختلفی است. او که فوتبالش به خاطر نتیجه مثبت دوپینگ زود تمام شد، در زمان بازیگری با یک ستاره محبوب بر سر چند هکتار زمین در شمال کشور درگیر شد و پس از اینکه همه رأی به محق بودن ستاره محبوب دادند، مجدداً با او آشتی کرد.

اما اين بار اين هافبك بازنشسته به همراه برادر بزرگ‌ترش با استفاده از اعتماد چند نفر روي اسناد مالكيت املاك آنان وام‌هاي كلاني از بانك‌هاي مختلف گرفته و با فرارسيدن زمان بازپرداخت اين وام‌ها خود را پنهان كرده‌اند تا صاحبان املاك تحت فشار بانك براي مزايده ملك خود قرار بگيرند.

اين فوتباليست در زمان حضورش در تيم تازه تأسيس پايتخت (كه در آن برهه خوب پول خرج كرد و حالا منحل شده است) اقدام به راه‌اندازي يك آرايشگاه زنانه بزرگ در شمال تهران براي همسرش كرد و براي افتتاح اين آرايشگاه از دوستانش پول و سند ملك براي دريافت وام قرض گرفت ولي يك سال بعد با پول‌هايش زمين‌هاي بزرگي در شمال كشور خريد و حالا براي طلبكارانش بهانه مي‌آورد که «به دليل ركود بازار، زمين‌هايش مشتري ندارد!»

جالب است بدانيد پس از تحقيق متوجه شديم يكي از شاكيان پرونده اين بازيكن، فوتباليست مطرح ديگري است كه سال‌ها در هر دو تيم بزرگ پايتخت و تيم ملي توپ زده و سر او نيز در اين ماجرا كلاه رفته است!
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------