درخشان تمام شد



اخبار,اخبار ورزشی , حمید درخشان

روزي كه علي دايي در ورزشگاه درفشي‌فر بست نشست خيلي‌ها گفتند و نوشتند آقاي دايي، ماندن به چه قيمتي؟ امروز هم بايد اين سؤال را از درخشان پرسيد كه انگار قصد رفتن و استعفا دادن ندارد.

 عکس‌ها نشان می‌دهد حمید درخشان طوری نژادفلاح را بغل کرده و بوسیده که هر کس نداند فکر می‌کند قرار است نژادفلاح 10 سال مدیر پرسپولیس باشد! در باشگاهی که سالی 6 مدیر عوض می‌شود، مسلماً هم نژادفلاح مهمان است و هم خود درخشان اما از سرمربی پرسپولیس باید پرسید ماندن به چه قیمتی؟!

روزي كه علي دايي در ورزشگاه درفشي‌فر بست نشست خيلي‌ها گفتند و نوشتند آقاي دايي، ماندن به چه قيمتي؟ امروز هم بايد اين سؤال را از درخشان پرسيد كه انگار قصد رفتن و استعفا دادن ندارد.

 

او مديري را در آغوش گرفته و مي‌فشارد كه همين 2، 3 روز قبل گفته بود درخشان گزينه اول ماست و با قدرت! به كارش ادامه مي‌دهد اما با برانكو توافق كرده‌ايم! خب در اين شرايط و با اين بيانات شما فكر مي‌كنيد بازيكن پرسپوليس (كه همين طوري هم دل و دماغي نداشت) چه فكري در مورد درخشان مي‌كند؟! آيا سرش را جلوي توپ مي‌گذارد؟ آيا براي او - و براي پرسپوليس - بازي مي‌كند؟ لطفاً شعار ندهيد و نگوييد بازيكنان فلان مي‌كنند و بهمان مي‌كنند. بزرگترين بازيكنان تاريخ اين مملكت چنان زيرآب ايويچ بزرگ را زدند كه بنده خدا نفهميد كي و از كجا خورده، حالا اينكه حميد درخشان است و هر لحظه امكان دارد براي هميشه از پرسپوليس برود.

واقعيت آن است كه درخشان تمام شده است. او اگر امروز به عنوان سرمربي پرسپوليس روي نيمكت مي‌نشيند و تيمش را مقابل صبا رهبري مي‌كند فقط به خاطر آن است كه در دربي رفت استقلال را برد وگرنه چند هفته قبل بركنار شده بود. امروز هم بازيكنان پرسپوليس مي‌دانند كه بركناري درخشان دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

مديران پرسپوليس (كه ماهي يكبار عوض مي‌شوند!) اگر به درخشان اعتماد داشتند (كه قطعاً نداشتند) مسلماً بحث برانكو و قطبي را كه هر دو مشكل مالياتي دارند، مطرح نمي‌كردند اگر امروز علي دايي سرمربي بود و اين اتفاقات مي‌افتاد مسلماً چنان گرد و خاكي به راه مي‌انداخت كه ... اما درخشان خيلي مِلو از كنار قضيه مي‌گذرد و حتي نژادفلاح را به سبك فيلم‌هاي هندي در آغوش مي‌كشد او روزي كه هر خطا و اعتراضي را نديد تا بماند، تمام شده بود و حالا حتي اگر صبا را شكست دهد اتفاق خاصي برايش نمي‌افتد.

اين بردها حكم مُسكن را دارد و مديران پرسپوليس هم حتماً به جمع‌بندي رسيده‌اند كه با برانكو مذاكره كرده‌اند حتي اگر برانكو به هر دليلي نيايد هم ماندن درخشان فايده‌اي براي خودش و پرسپوليس ندارد. او يك روز با جلسه فرماليته كميته فني ماندني شد و روز ديگر با برنامه كذايي دو ساله اما اين روش‌هاي منسوخ شده تا كي نتيجه خواهد داد و درخشان با اين كارها چند بازي ديگر مي‌تواند بماند و خميازه‌هاي صادقيان را تماشا كند؟!
اخبار ورزشی - خبرورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------