آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

همه پيگير نام فوتباليست متهم به كلاهبرداری



اخبار,اخبار ورزشی ,کلاهبرداری

ديروز سايت‌ها نوشتند يكي از شاكيان سيدداود سيدعباسي است.

 اتهام کلاهبرداری به هافبک اسبق تیم ملی برای اولین بار در خبرورزشی منتشر شد و پس از آن سایر رسانه‌ها پیگیر موضوع و نام بازیکن بودند.

جالب است بدانيد در 48 ساعت گذشته بازيكنان سابق و فعلي تيم ملي و دو باشگاه پرسپوليس و استقلال نيز در تماس‌هاي مختلف مي‌خواستند نام اين فوتباليست كه متهم به كلاهبرداري از يك فوتباليست سرشناس ديگر است را بدانند. از خداداد عزيزي و كريم باقري گرفته تا مهدوي‌كيا و پيرواني اما به خواست شاكي پرونده و براي حفظ حرمت هنوز از افشاي رسمي نام فرد مورد نظر معذوريم. ديروز سايت‌ها نوشتند يكي از شاكيان سيدداود سيدعباسي است.

وقتي با او تماس گرفتيم و توضيح خواستيم گفت: متأسفانه بنده هم مجبور شدم براي احقاق حقوقم دست به دامن قانون شوم. هرگز در مرامم نبوده از فردي شكايت كنم اما وقتي تنها خانه‌اي كه توانسته‌ام پس از سال‌ها بازيگري براي خانواده‌ام بخرم آن هم آپارتماني كوچك در شهر ري و حالا نزديك است اين خانه را بابت اعتماد به يك دوست از دست بدهم، چه‌كار بايد كنم؟

سال‌هاست دوستانه خواهش كرده‌ام موضوع حل و فصل شود. اينكه در عالم رفاقت حاضر شدم سند منزل مادرم را در گرو بانك بگذارم و ضامن وام رفيقم شوم تا كارش راه بيفتد بد است؟ قرار بود ظرف چند ماه با بانك تسويه حساب شود و حالا چند سال از موضوع گذشته و خدا شاهد است دوست ندارم رفيقم خراب شود اما نمي‌توانم ببينم پس از سال‌ها خانواده‌ام خداي ناكرده آواره شوند.

سيدعباسي گفت: ان‌شاءا... اين موضوع حل شود و دوستي‌ها پا برجا بماند. نمي‌دانم چگونه اين قضيه به همه رسانه‌ها كشيده شد ولي ان‌شاءا... در همين چند روز ختم به خير شود تا هيچ‌كس شرمنده ديگري نشود.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------