آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

خوشحالم که احمق نبودم و همه چیز را فهمیدم!



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

سرمربی چلسی تاکید کرد خوشحال است که چند ماه پیش فهمیده احمق نبوده و کمپینی علیه تیمش وجود دارد!

به گزارش ایسنا، چلسی در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج میزبان برنلی بود که در پایان با تساوی یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد.

در این دیدار برانیسلاو ایوانوویچ در دقیقه 14 برای آبی های لندن گلزنی کرد اما در دقیقه 81، بن می، گل تساوی را وارد دروازه چلسی کرد تا سهم هر دو تیم از این پیکار، یک امتیاز باشد. برنلی با این تساوی، شمار امتیازهایش را به 22 رساند تا در رتبه هجدهم قرار بگیرد. چلسی هم 60 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

در دقیقه 70 این دیدار، اشلی بارنز، هافبک برنلی خطای بدی انجام داد. واکنش نمانیا ماتیچ، بازیکن چلسی به این تکل، موجب اخراج وی از زمین مسابقه شد.

ژوزه مورینیو پس از این دیدار و در نشست خبری به انتقاد از داور مسابقه پرداخت. وی گفت: برای بخشش ماتیچ به اتحادیه فوتبال انگلیس درخواست نمی دهیم. آیا تاکنون دیده اید رای اتحادیه پس از درخواست بازبینی توسط چلسی تغییری داشته باشد؟

مورینیو سپس خطایی که بارنز را با خطای دیگو کاستا، مهاجم چلسی روی پاس امره کن، بازیکن لیورپول مقایسه کرد؛ خطایی که سه جلسه محرومیت برای کاستا در پی داشت. آقای خاص در این‌باره عنوان کرد: چند هفته پیش و پس از پایان رویارویی با لیورپول در نیمه نهایی جام اتحادیه، زمانی که در کنفرانس خبری پس از بازی حضور داشتم، می‌دانستم که تلویزیون بارها و بارها صحنه‌های مربوط به خطای کاستا را نشان خواهد داد. تیتر خبرها می‌گفت که کاستا مرتکب جنایت شده است. حالا جنایتی که کاستا انجام داده را با خطایی که امروز روی بازیکن من انجام داد، مقایسه کنید.

مورینیو افزود: به عقیده من این دیدار چهار اتفاق داشت. دقیقه 30، 33، 43 و 69. تمام داستان این مسابقه در این چهار لحظه رقم زده شد. نمی‌توانم درباره آن اتفاق حرف بزنم زیرا همه شما می‌دانید برای من سخت است که حقیقت را نگویم. با اعلام این دقیقه‌ها، کار را برای شما ساده کردم. به خانه‌هایتان بروید و فیلم بازی را در دقیقه‌هایی که گفتم نگاه کنید. آنگاه متوجه می‌شوید نظر من در مورد این دیدار چیست.

ژوزه مورینیو بر این باور است که بازیکن برنلی به خاطر خطایی که در دقیقه 69 انجام داده باید اخراج می‌شد. او در این‌باره خاطر نشان کرد: تکرار می‌کنم، دقیقه 69 ارتباط زیادی با دقیقه 30 داشت. یک بازیکن، که اگر بتوانم نام او را بازیکن بگذارم، هم در دقیقه 69 و هم در دقیقه 30 نقش اول را داشت. طبیعی بود که او در دقیقه 31 این دیدار باید در رختکن و در حال دوش گرفتن می‌بود! در دقیقه 69 هم باید همین اتفاق می افتاد.

از مورینیو سوال شد که از دست دادن امتیاز در این مسابقه ممکن است در انتهای فصل برایشان گران تمام شود. وی در پاسخ گفت: در پاسخ به این سوال، چیزی ندارم که بگویم. اگر شما به من بگویید داستان دشمنی همه با چلسی که از چند ماه پیش شروع شده، امروز به پایان رسیده است و ما با پنج امتیاز برتری در ادامه فصل به کارمان ادامه می دهیم، به شما می گویم که چلسی قهرمان می‌شود. موضوع این است که نمی‌دانم این اتفاق‌ها پس از این هم ادامه می‌یابند یا نه.

وقتی از مورینیو پرسیده شد آیا همچنان بر این باور هستید که کمپینی علیه چلسی وجود دارد یا نه. وی در جواب به این سوال عنوان کرد: خوشحالم از اینکه احمق نبودم و همه چیز را همان چند ماه پیش متوجه شدم.
اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------