درخواست بازیکن پرسپولیس از دایی، کریمی و مهدوی کیا



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

دروازه بان پرسپولیس گفت: «حریفان آسیایی با هزینه‌های میلیون دلاری دنبال ضدفوتبال نیستند و هر تیمی هم جلوی پرسپولیس فوتبال بازی کند به مشکل می‌خورد.»

 پرسپولیس تهران در اولین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه 5 اسفندماه، ساعت 18 به مصاف لخویای قطر می‌رود.

در همین راستا شنیدن تازه‌ترین حرف‌های سوشا مکانی دروازه‌بان اول پرسپولیس خالی از لطف نیست.

* از وضعیت خودت در آستانه بازی با لخویا بگو.
- خدا را شکر از لحاظ آمادگی جسمانی و روحی و روانی کم و کسری ندارم و مهیای این مسابقه هستم. امیدوارم بتوانم مقابل لخویا انتظارات کادرفنی و هواداران واقعی پرسپولیس را جلب کنم.

* روی هواداران واقعی مکث کردی؟!
- هوادار واقعی پرسپولیس کسی است که زمان باخت شریک تیمش باشد و موقع برد هم سکوت نکند. نه آن که در هر شرایطی معترض باشد و در استادیوم به سرمربی و بازیکن تیمش به هر دلیلی توهین کند. مکث من فعلاً به آنها بود.

* با مهدی مهدوی‌کیا هم که صحبت می‌کردیم همین حرف را می‌زد و می‌گفت که پرسپولیس در این شرایط سخت به حمایت تماشاگران خود نیاز دارد ...
- آقامهدی خاک این فوتبال را خورده است. او یک اسطوره و یک الگوست که براساس واقعیت‌ها حرف می‌زند.

* اگر همین مهدوی‌کیا بیاید و از سوشا مکانی انتقاد کند، باز هم همین حرف را می‌زنی؟
- صددرصد، خود آقامهدی هم مرا می‌شناسد. او آن‌قدر بزرگ و باشخصیت است که هر چه بگوید با جان و دل می‌پذیرم.

* حالا یک سؤال ویژه داریم؛ اگر سوشا مکانی بخواهد از دو نفر دعوت کند برای تماشای بازی پرسپولیس و لخویا به استادیوم آزادی برود، چه کسانی را دعوت می‌کنی؟
- قلباً علی کریمی را دوست دارم و مثل برادر بزرگترم است. مهدی مهدوی‌کیا هم که عزیز همه ماست اما اگر اجازه بدهید می‌خواهم از سه نفر دعوت کنم بیایند و از نزدیک بازی با لخویا را ببینند و از پرسپولیس در این شرایط حمایت کنند.


* خواهش می‌کنیم، بفرمایید.
- از آقای علی دایی هم می‌خواهم در کنار دو بزرگوار دیگر به استادیوم آزادی بیاید و از ما حمایت کند.

* بسیار خوب، با توجه به اینکه تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را به همراه فولاد خوزستان داری، می‌خواهیم نظرت را درباره حضور پرسپولیس در این رقابت‌ها بدانیم؟
- به جرأت می‌گویم بازی در لیگ قهرمانان آسیا به مراتب آسان‌تر از لیگ برتر ماست! به قول آقای درخشان همه تیم‌ها در ایران با دفاع اتوبوسی می‌آیند تا جلوی پرسپولیس امتیاز بگیرند اما حریفان آسیایی با هزینه‌های میلیون دلاری دنبال ضدفوتبال نیستند و هر تیمی هم جلوی پرسپولیس فوتبال بازی کند به مشکل می‌خورد. شک نکنید کار راحت‌تری جلوی لخویا پیش‌روی داریم.
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------