آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

گزینه نخست جانشینی درخشان جا زد؛ قطبی صدرنشین شد / دنیزلی هم جدی است



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

سرمربی کروات اعلام کرده حاضر نیست با پرسپولیس قرارداد موقت ببندد و با این حساب شانس قطبی که تن به هر شرایطی می دهد تا سرمربی پرسپولیس شود، بیشتر شده است.

برانکو ایوانکوویچ که پیش از این به واسطه های پرسپولیس گفته بود فقط در صورتی هدایت این تیم را می پذیرد که باشگاه پرسپولیس مشکل بدهی مالیاتی او را حل کند و قراردادی که بسته می شود، یک سال و نیمه باشد، وقتی متوجه شد پرسپولیسی ها دنبال عقد قرارداد کوتاه مدت فقط تا پایان اردیبهشت ماه سال 94 هستند، پیغام داد با این شرایط حاضر به عقد قرارداد نیست.

گویا برخی دوستان ایرانی برانکو به او گفته اند پرسپولیس در آستانه واگذاری به بخش خصوصی است و اوضاع فعلی مجموعه سرخ را برای او تشریح کرده اند که همین مساله باعث شده برانکو جا بزند و بگوید من از اول هم گفته بودم زیر یک سال و نیم قرارداد نمی بندم و سرمربی موقت نمی شوم.

با این حساب، حالا شانس افشین قطبی بیشتر از برانکو شده است چون قطبی فقط برای این که سرمربی پرسپولیس شود، هر شرط و شروطی را می پذیرد. او دنبال این است که چند بازی در آسیا پرسپولیس را همراهی کند و از این طریق به باشگاه های عربی و شرق آسیا پیشنهاد همکاری بدهد.

در این میان البته نام دنیزلی هم مطرح شده که جالب است بدانید این مذاکرات دور از چشم و گوش افراد شناخته شده ای است که در ایران با دنیزلی ارتباط دارند.

پیش از این نژادفلاح در گفتگویی شانس برانکو را برای نشستن روی صندلی پرسپولیس بیش از قطبی دانسته بود.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------