شایعات عجیب اطراف پرسپولیس/ علی دایی جانشین درخشان می شود!



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

این یک سرگیجه بزرگ است که دامان پرسپولیس را گرفته و رها نمی‌کند. با اینکه محمدحسین نژادفلاح رسماً اعلام کرده مذاکراتی با برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی داشته اما او هر روز با تغییر حرف‌هایش، مسائل جدیدی را مطرح می‌کند.

 پس از آن كه برانكو گفت بعد از يك دوره مذاكره كوتاه‌مدت، ديگر حرفي با مسئولان باشگاه پرسپوليس نداشته و به كشور كرواسي برگشته، خيلي‌ها به درستي حرف‌هاي نژادفلاح شك كردند، به خصوص كه او از افشين قطبي به عنوان گزينه سوم خود ياد كرد، در حالي كه قطبي نيز از ليگ كشورهاي عربي پيشنهاداتي دريافت كرده و حضورش در امارات، بي‌دليل نيست اما حالا شايعات جالبي شنيده مي‌شود؛ شايعاتي كه دليل بروز آن، عدم مديريت صحيح اخبار توسط مدير جديد باشگاه بود. اولين مسئله، از بازگشت دوباره علي دايي به پرسپوليس خبر مي‌داد.

گويا نژادفلاح كه سابقاً در مصاحبه با روزنامه خبرورزشي، اخراج و بركناري يكباره دايي را امري غيرطبيعي و ضربه‌زننده به پرسپوليس عنوان كرده بود، بدش نمي‌‌آيد دايي را دوباره روي نيمكت پرسپوليس ببيند. در كنار دايي، ماجراي مربيگري همزمان مهدي مهدوي‌كيا و علي كريمي نيز شنيده مي‌شود. فردي به نام اسكندري كه حالا نقش مديريتي در گمرك غرب كشور دارد و روزي به عنوان يكي از كارمندان باشگاه در تهران همكاري مي‌كرد نيز به دوستانش خبر داده است باشگاه در حال مذاكره با مصطفي دنيزلي است.

در كنار اين همه سوژه، حرف از منصور ابراهيم‌‌زاده و يك گزينه ديگر داخلي به گوش مي‌رسد. همچنين فرشاد پيوس هم شانس خود را امتحان مي‌كند تا شايد براي مدتي كوتاه، سرمربي پرسپوليس و جانشين حميد درخشان شود. او حتي قصد دارد در صورت رسيدن به نيمكت پرسپوليس از ناصر محمدخاني در كنار خود استفاده كند.

اخبار ورزشی - خبرورزشي

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------