شکست نفت مقابل تیم 10 نفره پاختاکور/ نفت در تاشکند سوخت



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال نفت ایران

تیم فوتبال نفت ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور شکست خورد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نفت ایران در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز از ساعت 15 به وقت تهران در ورزشگاه ملی تاشکند در هوایی بارانی با حضور حدود 4 هزار تماشاگر به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت که در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد.

بازیکنان پاختاکور در نیمه اول بازی را بهتر شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی توپی را به تیرک افقی دروازه بیرانوند کوبیدند اما در ادامه شاگردان علیرضا منصوریان توانستند خود را در بازی پیدا کنند و موقعیت‌هایی روی دروازه حریف خلق کردند اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و در پایان نیمه اول هم دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

با شروع نیمه دوم بازیکنان پاختاکور توسط کاخا ماخارادزه در پی اشتباه بیرانوند در خروج از دروازه در دقیقه 48 به گل رسیدند. پس از این گل داور در دقیقه 51 کاریموف بازیکن پاختاکور را از زمین مسابقه اخراج کرد. شاگردان منصوریان پس از این اتفاق حملات خود را روی دروازه پاختاکور بیشتر کردند و در پایان علی قربانی در دقیقه 59 توانست گل تساوی‌بخش نفت را به ثمر برساند.

با وجود اینکه نفت حملات خطرناکی روی دروازه پاختاکور داشت اما این تیم میزبان بود که توانست در دقیقه 85 به گل برسد. بازیکنان پاختاکور در این دقیقه صاحب ضربه ایستگاهی شدند که بیرانوند در دفع توپ ضعیف نشان داد توپ برگشتی جلوی پای سراگف افتاد و او توانست برای بار دوم دروازه نفت را باز کند.

قضاوت این دیدار برعهده ماساکی توما داور ژاپنی بود. وی به وحید امیری از نفت کارت زرد نشان داد. همچنین کاریموف را در دقیقه 51 از زمین مسابقه اخراج کرد.

این اولین بازی نفت در آسیا بود که شاگردان علیرضا منصوریان پس از 21 بازی در لیگ برتر و جام حذفی که طعم شکست را تجربه نکرده بودند باختند.

ترکیب نفت:
علیرضا بیرانوند، پادوانی، علیرضا عزتی، محمدامین حاج‌محمدی، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، وحید حمدی‌نژاد، وحید امیری (عباس بوعذار - 79)، مهدی شیری، غلامرضا رضایی(سیامک کوروشی 90+3)، علی قربانی (ارسلان مطهری - 72)

سرمربی: علیرضا منصوریان
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------