اظهارات سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از توقف مقابل السد



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از توقف مقابل السد گفت: اتفاقات بازی امروز من را به یاد کارتون تام و جری انداخت.

به گزارش فارس، دراگان اسکوچیچ بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با وجود اتفاقاتی که در بازی افتاد از نتیجه راضی هستم. بازیکنان دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند اما بازی گلی در بر نداشت. به بازیکنانم گفتم السد قطر بازیکنان ارزشمندی دارد و مقابل همچین تیمی باید با تفکر و تمرکز بازی کرد. در دقیقه 70 مهدی بدرلو اخراج شد که این مسئله مسیر مسابقه را عوض کرد.

وی در رابطه با اینکه آیا قصد جذب بازیکن جدیدی برای رفع مشکل فولاد خوزستان ندارد، افزود: اگر پیشنهادی به من دارید بدهید. اما زمان نقل و انتقالات تمام شده است. در لیگ‌های حرفه‌ای دنیا زمان مشخصی برای نقل و انتقالات هست. اگر شما می‌گویید که ما می‌توانیم برخلاف قانون بازیکن بگیریم که بگویید این کار را انجام دهیم! باید در نیمه دوم هم مثل نیمه اول بازی کنیم و در هر دو نیمه یک شرایط یکسان داشته باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان در رابطه با وضعیت داوری خاطرنشان کرد: همیشه در زندگی اتفاقاتی می‌افتد که شما یاد کودکی خود می‌افتید. این بازی من را یاد زمان کودکی‌ام و وقتی که کارتون تام و جری را نگاه می‌کردم انداخت این تنها نظری است که در این مورد می‌توانم بگویم.

وی در مورد اینکه محمد قاضی را بازی نداد، افزود: وقتی 10 نفره شدیم تیم حریف روی ما فشار زیادی آورد. قاضی بازیکنی نیست که در آن شرایط به ما کمک کند. با توجه به روند بازی فشار زیادی روی ما بود و تصمیم دیگری گرفتم. امروز یک بازی منصفانه و حرفه‌ای را از سوی دو تیم دیدیم. کسانی که بازی را دیدند از عملکرد فنی آن لذت بردند. اتفاقاتی که افتاد بازی را از شرایط آرام بیرون آورد شما دیدید که داور چه تعداد کارت زرد داد.

اسکوچیچ در مورد مهمترین هدف فولاد خوزستان در این مسابقات تصریح کرد: به کلیه حریفان گروه احترام می‌گذارم. در همه بازی‌ها با تمام توان به میدان می‌رویم. حریف بعدی هم قدرتمند است و تیم تلاش می‌کند که نتیجه بگیرد. وضعیت تیم ما بغرنج است. در پایان به همه خبرنگاران پیشنهاد می‌کنم کارتون تام و جری را تماشا کنند.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------