کفاشیان:با کلایورت مذاکره نکرده ایم/اگر پرداخت حق پخش غیر قانونی است، ماهم اجازه پخش مستقیم نمی دهیم



اخبار,اخبار ورزشی,فدراسیون فوتبال

رئیس فدراسیون درباره حق پخش تلویزیونی گفت: کسانی که می‌گویند پرداخت حق پخش فوتبال از سوی صدا و سیما غیرقانونی است، باید بدانند پس پخش بازی‌های لیگ هم از این به بعد غیرقانونی است.

به گزارش خبرآنلاین علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت قرارداد کارلوس کروش و پیشنهاد های خارجی کروش گفت: کروش قرار است تا آخر هفته به تهران بیاید و باید برنامه هایمان را با او هماهنگ کنیم.


وی همچنین درباره پیشنهاد تیم کوئینز پارک رنجرز به کروش گفت:من چنین خبری را نشنیده ام و کروش با ما قرارداد دارد و طبق قرارداد ادامه می دهیم.


او همچنین درباره پیشنهاد فدراسیون به پاتریک کلایورت نیز گفت: از این موضوع خبر ندارم و اسم این مربی را تازه از شما می‌شنوم. ضمن اینکه وقتی ما مربی داریم، دیگر این صحبت‌ها بیهوده است.ما به هیچ عنوان به این مربی پیشنهاد ندادیم و مذاکره نکردیم.


او همچنین درباره پایان نام نویسی نامزدهای انتخابات کنفدراسیون آسیا و نائب ریسی او گفت: در حال حاضر در جریان نیستم و کنفدراسیون امروز تعطیل بود و باید تا دوشنبه صبر کنم تا این موضوع را پیگیری کنم.


رئیس فدراسیون همچنین درباره وضعیت مالی فدراسیون و غیر قانونی بودن حق پخش از دیدگاه وزیر ورزش گفت: شش سال این پول را می‌دهند، دیگر چه غیرقانونی است؟ اگر غیرقانونی است، ما هم دوباره اجازه پخش مستقیم لیگ برتر را نمی‌دهیم. اگر این پول غیرقانونی باشد، پس پخش مستقیم رقابت‌های لیگ برتر هم غیرقانونی است.


کفاشیان در پایان در مورد اینکه نتوانست مقابل خواسته مردم مبنی برعدم پخش زنده بازی‌ها مقاومت کند، افزود: ما هم آن موقع با تلویزیون توافق کردیم که قرار شد بازی‌ها پخش مستقیم شود. از این رو روی قول صدا و سیما حساب باز کرده‌ایم.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------