حمله شدید خداداد عزیزی به بازیکن استقلال و افشین قطبی



اخبار,اخبار ورزشی ,خداداد عزیزی

خداداد عزیزی اظهار داشت: اگر جاي قلعه‌نويي بودم چنان لگدي مي‌زدم که تا اربيل و سليمانيه عراق بدود... اين مصيبت فوتبال ماست که کرار هم درباره ما اظهار نظر مي‌کند.

مثل هميشه تند و تيز درباره اتفاقات فوتبال ايران اظهارنظر مي‌کند. خداداد عزيزي که تعصب زيادي روي نام ايران دارد و هر کسي درباره ايران حرف نامربوطي بزند اين خداداد عزيزي است که تمام قد مقابل او مي‌ايستد. خداداد عزيزي در گفت‌وگو با روزنامه گل در خصوص پرسپوليس و جاسم کرار به صحبت پرداخت.

ديدار پرسپوليس برابر لخويا را چطور ديديد؟
لخويا خيلي پشمک بود. آنها واقعا ضعيف بودند و چيزي براي گفتن نداشتند. اگر لخويا جزو تيم‌هاي برتر ليگ قطر است بايد فاتحه ليگ اين کشور را خواند.

اما برخي‌ها معتقدند پرسپوليس مانند دهه 60 بازي کرد؟
من فکر مي‌کنم تيم قطري ضعيف بود وگرنه با 45 دقيقه بازي که نمي‌شود گفت پرسپوليس برگشته به دهه 60؛ منظورم زير سوال بردن پرسپوليس نيست بلکه آنها با 45 دقيقه فشار به 3 گل رسيدند و نمي‌شود گفت اين پرسپوليس دهه شصتي بازي کرد. شما شماره 2 لخويا را ديديد؟ به خدا فکر کنم از توي جوب پيدايش کرده بودند.

فکر مي‌کنيد درخشان پرسپوليس را متحول کرده است؟
من دوست ندارم درباره درخشان اظهار نظر کنم. او پيشکسوت من است و ترجيح مي‌دهم حرفي نزنم اما به‌طور کلي مي‌گويم اگر پرسپوليس بد هم باشد ربطي به درخشان ندارد. پرسپوليس نفر ندارد و تقصير درخشان هم نيست حالا چه او باشد يا بروند مورينيو را بياورند فرقي ندارد، اين تيم بازيکن ندارد.

اما قبل از برد برابر لخويا نژادفلاح براي پرسپوليس گزينه‌هايي چون دنيزلي را مطرح کرده بود، شما به‌عنوان کسي که با دنيزلي کار کرده‌ايد فکر مي‌کنيد او مي‌تواند پرسپوليس را متحول کند؟
اگر دنيزلي خوب بود چرا در ترکيه تيم ندارد. ماشا‌ا... دلال‌ها در ايران قوي هستند و سريع آدم‌هاي بيکار را پيدا مي‌کنند. اين مربيان دلال پسند مي‌روند و دو سال ديگر دوباره برمي‌گردند و کلي پول مي‌گيرند.

اما يک اتفاق جالب سکوت دايي برابر مسايل و نتايج پرسپوليس است؟
فکر مي‌کنم علي نيازي ندارد درباره پرسپوليس صحبت کند. متاسفانه در فوتبال ما چون همه درباره هم نظر مي‌دهند کار علي به چشم مي‌آيد. در آبادان به يکي از مربيان آبادان گفتم شما درباره تيم خودت نظر بده نه ما. اين رفتار غيرمنطقي است. کساني که درباره ديگران نظر مي‌دهند و مي‌گويند فلان تيم خيلي زيبا بازي کرد مي‌خواهند کار خودشان را بزرگ جلو دهند.

برنامه 90 نظرسنجي گذاشت و علي کريمي از عابدزاده و دايي محبوب‌تر شد. شما فکر مي‌کنيد محبوب‌ترين پرسپوليسي دو دهه اخير چه بازيکني است؟
همه بچه‌ها رفقاي من هستند به خصوص کريمي، دايي، مهدي مهدوي‌کيا و عابدزاده که تماسي هم دارم. اين هم نظرسنجي است ديگر...

اگر شما هم در اين دو تيم بوديد شانس داشتيد جزو اين گزينه‌ها باشيد؟
من اگر دوست داشتم به اين دو تا تيم مي‌رفتم. من با پروين سال 83 جلسه گذاشتم و کارم تمام شده بود اما مهدي هاشمي‌نسب زنگ زد و رفتم ليگ يک بازي کردم. با استقلال هم جلسه داشتم اما نرفتم، خودم دوست نداشتم به پرسپوليس و استقلال بروم.

راستي شنيديد کرار عليه ايران و فدراسيون فوتبال مصاحبه کرده و حرف‌هاي رکيکي زده است؟
کرار در حدي نيست که درباره ايران نظر دهد. مگر کجا بازي کرده‌اي که درباره فدراسيون و فوتبال ايران نظر مي‌دهي. اين صحبت کردن کرار از بدبختي و دلال بازي فوتبال ماست که پول ما را مي‌گيرند و عليه خودمان هم صحبت مي‌کنند.

شما بوديد در اين شرايط چه برخوردي با کرار مي‌کرديد؟
من اگر جاي قلعه‌نويي بودم چنان لگدي مي‌زدم که تا اربيل و سليمانيه عراق بدود... اين مصيبت فوتبال ماست که کرار هم درباره ما اظهار نظر مي‌کند. شما نگاه کن همين قطبي که مربي بانوان در آمريکا بود با دلالي آمد ايران و بعد شد سرمربي تيم ملي و آخر سر هم رفت در B.B.C فارسي گفت ايران ناامن است و با چاقو آدم را مي‌زنند. خودمان مقصريم که امثال قطبي و کرار را مي‌آوريم تا عليه خودمان صحبت کنند. به خدا کرار در چه حد و قواره‌اي است که اينگونه صحبت مي‌کند، او بايد بنشيند و فوتبال ما را نگاه کند. اگر فدراسيون فوتبال ما جربزه داشت کرار را محروم مي‌کرد. چطور بازيکنان ايراني نظر مي‌دهند محروم مي‌شوند و جريمه مي‌کنند اما اين موقشنگ هر چي بگويد ايرادي ندارد.

البته قلعه‌نويي هم گفته با کرار برخورد مي‌کنيم؟
خود من هم احتمال مي‌دهم قلعه‌نويي با کرار برخورد کند اما بايد با او شديد برخورد کرد نه اينکه به تذکر خشک و خالي بسنده کنند. اگر فوتبال ما مصيبت نداشت کرار نظر نمي‌داد. اگر بهترين بازيکن کره که در دورتموند بازي مي‌کند درباره فوتبال ما نظر مي‌داد قبول مي‌کرديم چون سطح فوتبال‌شان از ما بالاتر است. واقعا متوجه نمي‌شوم اين موقشنگ چي فکر کرده که اينگونه عليه ايران و فدراسيون نظر داده؛ آخه پسرجان کل فوتبال عراق از قديم تا الان کارنامه و افتخارات‌شان را روي هم بگذارند اندازه يک علي دايي ما نمي‌شوند.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------