درخشان؛ اگر دایی را فردا جانشین من کنند ناراحت نمی شوم / پروین خیلی مردانگی کرد و به داد ما رسید



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس گفت: «نه تنها ما ترسی از بنیادکار و بازی در خانه‌اش نداریم بلکه آنها باید از ما بترسند.»

 پرسپولیس در حالی سه‌شنبه باید به مصاف بنیادکار ازبکستان برود که حمید درخشان چیزی جز 3 امتیاز از تقابل دو تیم در تاشکند نمی‌خواهد. وی که با برد تیم تحت امرش مقابل لخویا حسابی سر ذوق آمده و سرحال است آنقدر به تیمش اعتماد دارد که عنوان می‌کند برای برد عازم ازبکستان می‌شود.

درخشان که معتقد است تیمش ترسی از بازی در ازبکستان با بنیادکار ندارد، گفت که این حریف ازبکی است که باید از پرسپولیس بترسد.

* با پیروزی فوق العاده ای که مقابل لخویا کسب شد اوضاع حسابی گل و بلبل شده است.
- پرسپولیس به این برد احتیاج داشت. تیم ما در طول این مدتی که گذشت روزهای سختی را پشت سر گذاشت و این پیروزی توانست تیم ما را از لحاظ روحی و روانی به شرایط بهترین برساند. به هر حال من این پیروزی را به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم و جا دارد که از زحمت و تلاش بازیکنان خوبم تشکر و قدردانی کنم.


* از شرایط حاکم بر تیم بگویید؟‍
- شرایط خوبی داریم و تمرینات منظمی را نیز برگزار کرده‌ایم. خوشبختانه برد هفته قبل برابر لخویا به لحاظ روحی کمک بزرگی به ما کرد تا خودمان را پیدا کنیم. به غیر از یکی، دو بازیکن که به دلیل بیماری و مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت مسئله خاصی وجود ندارد.

* شناخت شما از این تیم در چه حدی است؟ البته در اردوی امارات این تیم را برده بودید، فکر می‌کنید مجددا موفق به انجام این مهم شوید؟
- بله، در اردوی رأس‌الخیمه به راحتی این تیم را شکست داده‌ بودیم اما چند بازیکن ملی‌پوش که در آن برهه در جام ملت‌های آسیا بودند به این تیم اضافه شده‌اند و این کار ما را سخت خواهد کرد.

* ترسی از تقابل با بنیادکار ندارید؟
- نه تنها ما ترسی از این تیم و بازی در خانه‌اش نداریم بلکه آنها باید از ما بترسند.

* راستی روز گذشته اکثر بازیکنان از نحوه و رقم دریافتی حقوق خود گلایه داشتند، این موضوع تأثیری روی کار شما در تاشکند نخواهد داشت؟
- شرایط مالی ما خیلی وقت است که تعریفی ندارد و بازیکنان دریافتی نداشته‌اند. اما مطمئن هستم که به‌رغم تمام کمی وکاستی‌های موجود بچه‌ها بدون در نظر گرفتن مشکلات با غیرت و مردانگی به مصاف بنیادکار خواهند رفت. البته مسئولان باشگاه قول داده‌اند در آینده‌ای نزدیک مشکلات مالی را مرتفع کنند.

* اتفاق هایی که قبل و بعد از این بازی افتاد در نوع خودش خیلی عجیب بود. در حالی که با برانکو و قطبی توافق هایی شده بود، ناگهان همه چیز تکذیب شد!
- به نظر من این اتفاق ها خیلی جالب نبود. بدون شک این رفتارها و این اتفاق ها توی روحیه همه ما تاثیر بدی گذاشت. این اصلا جالب نیست که قبل از بازی خبر مذاکره مسئولان باشگاه با یک مربی دیگر منتشر شود. این صحبت ها به هر تیمی ضربه می زند و ای کاش مسئولان باشگاه پرسپولیس تا این حد عجله نمی کردند و رفتار بهتری داشتند.

* هر چند که شما صحبت خاصی در این مورد نکردید ولی بدون شک حالتان خیلی خوب نبود.
- خب این طبیعی است. هر کسی هم جای من بود از این اتفاق ها ناراحت می شد... راستش را بخواهید وقتی این مسائل پیش آمد، دلم شکست!

* وقتی خبر مذاکره با قطبی اعلام شد، یک جورایی همه چیز به سود شما شود.
- چطور؟

* چون خیلی ها دوست نداشتند که قطبی سرمربی پرسپولیس شود.
- من برای همه همکارانم احترام خاصی قائل هستم ولی شاید اگر نام گزینه بهتر و بزرگ تری مطرح می شد، من هم خیلی ناراحت نمی شدم.

* مصاحبه نژادفلاح را خواندید که گفته بود اگر علی دایی در پرسپولیس می ماند، حال و روز پرسپولیس به این شکل نبود!
- بله... خواندم... به هر حال ایشان نظرش را گفته!

* یعنی اگر به جای نام برانکو و قطبی، نام علی دایی مطرح می شد و او را همین فردا جانشین شما می کردند، ناراحت نمی شدید؟
- نه... ناراحت نمی شدم... این را جدی می گویم. فوتبال این حرف ها را ندارد.

* در این بین حمایت پیشکسوتان پرسپولیس هم قابل توجه بود.
- کاملا درست می گویید. به همین دلیل بود که من بارها از آنها تشکر کردم. شک نکنید که وقتی بچه این عزیزان را روی سکو و کنار تیم می بینند، انگیزه شان چند برابر می شود.

* قبول دارید که حمایت چهره های مطرحی مثل پروین، کریمی، مهدوی کیا، محمدخانی و ... حسابی به پرسپولیس روحیه داد؟
- در این مورد شک نکنید... دست همه شان درد نکند... پروین خیلی مردانگی کرد و به داد ما رسید.

* البته در این بین انتقادهایی از شما شد که منطقی تر به نظر می رسید.
- مثلا کدام انتقاد؟

* بحث خریدهای پرسپولیس! واقعا فکر می کنید که خریدهای خوبی انجام دادید؟
- کدام خرید ما بد بوده؟ گابریل بد بازی کرد؟

* در بین بازیکنانی که خریدید، گابریل بهترین بود ولی بهتر است که در مورد تادئو، میردورقی و بقیه توضیح بدهید.
- ما چند تا بازیکن خریدیم که یکی از آنها گابریل بود... یکی دیگر بابک حاتمی بود و یکی اش هم علی علیپور، بابک چند تا مشتری داشت و در بازی با لخویا هم عالی کار کرد.در مورد علیپور شک نکنید که او آینده خوبی دارد. اما در این بین یکی هم مثل تادو می شود که نمی تواند به محض ورود خودش را نشان دهد. به هر حال یک جاهایی هم باید به بازیکن حق داد. شما نمی دانید که او چه مشکلاتی دارد و شاید با حل شدن این مشکلات، آمدن خانواده اش و چیزهای دیگر وضعیت بهتر شود.

* در حال حاضر شما حسابی روی فرم هستید ولی تا قبل از بازی با لخویا به نقل از پسر شما می گفتند که قصد داشته اید در رختکن با بازیکنان خداحافظی کنید و قید سرمربی گری پرسپولیس را بزنید!
- (خنده) خودم هم این چیزها را شنیده ام ولی چنین صحبت هایی نبوده. من در خدمت شما هستم.

* صحبت خاصی باقی مانده؟
- ممنون. در پایان دوست دارم که یک بار دیگر از بازیکنان پرسپولیس، پیشکسوت ها و هواداران تشکر کنم و امیدوارم که با پیروزی با بنیادکار وضعیت خیلی بهتر شود.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------