کارهای باورنکردنی فوتبالیست مشهور دست کج



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

باورش سخت است اما می‌گویند یکی از ستاره‌های مطرح فوتبال ما دستش کج است!

می‌گویند ستاره سرشناس فوتبال کشورمان وقتی داخل اتومبیل دوستان خود می‌نشیند، از داخل داشبورد ماشین همبازیان و رفقا، جاسوئیچی، خودنویس، فلش مموری و... بلند می‌کند.

چند وقت پیش شنیده بودیم یکی از سرمربیان خارجی لیگ ایران این عادت بد را دارد و دست به سرقت‌های "ریزه‌میزه" می‌زند البته درباره این خارجی گفته می‌شد او بعد از اینکه از ساک ورزشی همکارانش فندک، کمربند، کیف چرم و...، از خانه آنها شامپو، خمیر دندان، فنجان قهوه یا... بلند می‌کند، با آنها تماس می‌گیرد و با خنده می‌گوید حواس‌تان نبود، فلان وسیله شما را "دودره" کردم اما این ستاره فوتبال که دستش کج است، وسایل همبازیان خود را می‌پیچاند و زیر بار نمی‌رود.

در اردوها هیچ‌کس دوست ندارد با این بازیکن هم‌اتاق شود چون می‌گویند او از ساک ورزشی هم‌اتاقی‌هایش وسایل کم‌ارزشی نظیر ساق ورزشی و بعضاً هم برخی لوازم گران‌قیمت را می‌پیچاند.

باورکردنی نیست اما می‌گویند چند روز پیش دو، سه نفر از همبازیان او سراغ سرمربی و سرپرست تیم رفتند و از آنها خواستند به این بازیکن تذکر بدهند که دیگر به ساک ورزشی و لوازم شخصی همبازیان خود دستبرد نزند.

سرمربی هاج و واج مانده بود و می‌گفت: «من چه بگویم؟! بد نیست بروم یقه بازیکن تیم خودم را بگیرم و بگویم دزدی نکن...؟! اگر هم بیایم داخل جمع خطاب به همه بگویم بچه‌ها دست توی جیب و کیف هم نکنید، به بقیه برمی‌خورد و خیلی‌ها از دستم شاکی می‌شوند.»

سرپرست تیم اما به این چند بازیکن شاکی قول داده خودش با این بازیکن برخورد کند. سرپرست گفته: «بنده خدا بیمار است، نیاز مالی ندارد، پول نقد و لوازم قیمتی هم نمی‌دزدد. فقط عادت کرده به سرقت... خودم او را کنار می‌کشم و می‌گویم من می‌دانم تو این کار را به قصد شوخی انجام می‌دهی اما بقیه فکر می‌کنند دزد هستی و بعضی‌ها می‌خواهند موضوع شوخی‌های تو را رسانه‌ای کنند تا بترسی و دیگر این کار را تکرار نکنی!»

آیا بازیکن دست‌کج با این حرف‌ها عادت بد خود را کنار می‌گذارد؟! در گذشته‌های نه‌چندان دور یکی از چهره‌های سرشناس کشتی آزاد ایران هم متهم بود به دست‌کجی و حالا این فوتبالیست در حال بدنام کردن چهره‌های فوتبال است.
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------