آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

بازیکنان پرسپولیس سورپرایز شدند



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب با پخش کلیپی ویژه، بازیکنان این تیم را در آستانه بازی با بنیادکار ازبکستان غافلگیر کرد.

 دوشنبه شب و در اردوی پرسپولیس در آستانه بازی با بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا، کلیپی پخش شد که بازیکنان استقبال ویژه ای از آن کردند.

بخش مهمی از این کلیپ که توسط روابط عمومی باشگاه تهیه شده به صحنه هایی مربوط به درفشی فر و گفتگوهای اختصاصی با اعضای تیم ، تدارکات و هواداران اختصاص داشت. همچنین صحنه های گل بازی با لخویا و شادی پس از آن نیز برای بازیکنان تکرار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، هتل محل اقامت اعضای تیم آرامش خوبی داشته و حتی یک رستوران اختصاصی در اختیار سرخپوشان بوده که در آسایش کامل در آنجا حضور پیدا کردند. همچنین هتل محل اقامت سرخپوشان توسط پلیس تحت تدابیر خاص انتظامی قرار دارد.

افشین اسماعیل زاده با اشاره به اینکه در ازبکستان خاطره خوبی دارد، گفت: زمانی که با امید عالیشاه و پیام صادقیان در تیم  ملی نوجوانان بازی می‌کردیم از سفر به تاشکند خاطره خوبی داریم. آن زمان آقای دوستی مهر سرمربی تیم ملی نوجوانان بود و ما در مسابقاتی که اینجا برگزار شد قهرمان شدیم.
 اخبار ورزشی - سایت باشگاه پرسپولیس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------