آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

واکنش سرمربی تیم فوتبال نفت به تساوی یک بر یک مقابل العین



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال نفت

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: ما در دیدار مقابل العین بازی بسیار خوبی انجام دادیم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

به گزارش فارس، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک نفت مقابل العین اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. نسبت به آن خواسته‌ای که باشگاه از بازیکنان داشت بسیار فراتر ظاهر شدند. به نظرم العین از تیم ملی هم قوی‌تر است. آنها بازیکنان ستاره زیادی داشتند و هزینه بالایی هم انجام دادند. ما نباید خود را با آنها مقایسه کنیم و بگوییم چه کار انجام داده‌ایم. فضای ما با آنها متفاوت است.

وی با اشاره به صحنه‌ای که داور برای العین خطای پنالتی اعلام کرد، گفت: داور در آن صحنه بسیار سخت‌گیرانه عمل کرد. با داوران که صحبت می‌کردم آنها می‌گفتند 3 اصل باید برای اعلام خطای هند وجود داشته باشد. فاصله دست با توپ، فاصله توپ با بازیکن و زمانی که توپ به دست می‌رسد. مهدی شیری زمانی نداشت که بخواهد دست خود را رها کند. من با خود ژیان که صحبت می‌کردم او هم معتقد بود خطای پنالتی 50-50 رخ داده است. در هر صورت به نظر داور احترام می‌گذاریم.

سرمربی نفت تصریح کرد: در یک صحنه دروازه‌بان با دفاع برخورد کرد که داور آن را خطا گرفت در صورتی که اتفاقی نیفتاده بود. این بازی برای ما در هر صورت یک درس بود. داور هم مانند یک انسان اشتباه می‌کند و ما باید تابع اصول و شرایط بازی باشیم.

وی افزود: در نیمه اول العین بازی را مدیریت کرد و بهتر از ما بود اما در نیمه دوم ما از پلان B استفاده کردیم و کاملا تیم العین دفاع می‌کرد. در ضربات ایستگاهی هم آنها خوش‌شانس بودند. به نظرم در دقایق پایانی هم می‌توانستیم به گل برسیم. این بازی نشان داد که ما هر بازیکنی را وارد زمین می‌کنیم ساختار تیم تغییر نمی‌کند و این برای باشگاه بسیار خوب است.

منصوریان با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: به علت اینکه دیدار پرسپولیس عصر امروز از تلویزیون پخش زنده می‌شد شاید هواداران سرخابی به دنبال نتیجه این بازی بودند اما حضور آنها بسیار خوب بود و فکر می‌کنم حدود 5-6 هزار در ورزشگاه حاضر شدند.در یک صحنه هم مهدی رحمتی را در ورزشگاه دیدم. واقعا از مهدی جان تشکر می‌کنم که در دو بازی گذشته در ورزشگاه حاضر شد و بازیکنان را تنها نگذاشت.

سرمربی نفت در خصوص اینکه این بازی جدال صدرنشینان لیگ ایران و امارات بود،‌ تصریح کرد: ما خوش‌شانس بودیم که سایر نتایج ما در گروه تقسیم شده است. باید در ادامه حرفه‌ای‌تر باشیم. سرمربی العین پیش از بازی اعلام می‌کرد با کسب یک امتیاز هم راضی است و این مسئله نشان می‌دهد که آنها از لحاظ عملکرد موفق‌تر بودند زیرا به یک امتیاز دست یافتند.

وی در مورد اینکه نفت در دو بازی گذشته یک امتیاز کسب کرده، تصریح کرد: ما در ادامه لیگ قهرمانان آسیا فضای بسته‌تر و زمان کوتاه‌تری داریم. میانگین سنی ما 24 ساله است که اولین دوره حضور خود را هم تجربه می‌کنیم. باید در ادامه لیگ با هدف‌تر باشیم. این رقابت‌ها در بازی‌های ما در لیگ برتر هم تاثیر مستقیم می‌گذارد و امیدوارم بتوانیم در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم.

منصوریان در مورد اینکه آیا نفت لیگ برتر را جدی‌تر گرفته است، گفت: طبیعتا هدف اصلی ما صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست. در لیگ برتر با تیم‌های دشواری چون استقلال، تراکتورسازی، فولاد و سپاهان رقابت می‌کنیم. تلاش می‌کنیم جایگاه خوبی را بتوانیم در لیگ آسیا به دست بیاوریم و در لیگ برتر هم به هدف‌مان برسیم.

وی در مورد مشکلات مالی نفت تصریح کرد: مسائل مالی وجود دارد. شاید دیر و زود شود اما سوخت و سوز ندارد. باشگاه نفت روند 10 ساله دارد که در این زمینه تلاش خود را انجام می‌دهد تا موارد را به خوبی پیش ببرد.

اخبار ورزشی - فارس

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------