کنایه قلعه‌نویی به فتح‌الله‌زاده



اخبار,اخبار ورزشی , سرمربی تیم فوتبال استقلال

 سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خدا را شاکرم که ما با دل سبز به استقلال آمدیم نه کیف سبز و دنبال پول هم نبودیم.

 امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد شرایط استقلال پیش از بازی روز جمعه با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی سختی داریم. آنها تیم باهوشی هستند و تنها مشکل ما این است که باید هر 2 هفته یک بار در لیگ بازی کنیم. سال گذشته که ما با بوریرام تایلند در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشتیم هر چه التماس کردیم بازی با ذوب‌آهن را به تعویق نینداختند.

وی ادامه داد: خوشحالم که به خاطر ایران و به اسم ایران بازی‌های لیگ را 2 هفته یک‌بار برگزار می‌کنند. در مجموع فکر می‌کنم تمام این کارهایی که علیه استقلال صورت می‌گیرد به خاطر حضور من است. به خاطر من است که کرار را محروم یا مسئله کسر امتیاز را مطرح می‌کنند.

سرمربی استقلال در خصوص احتمال کسر امتیاز از این تیم به خاطر شکایت رودریگو توزی بازیکن پیشین این تیم خاطرنشان کرد: نباید من در این مورد حرفی بزنم بلکه مدیریت و البته مدیریت آن زمان باید در این خصوص صحبت کنند و جواب بدهند. خدا را شکر شاهد از غیب رسید تا آقایان نگویند من بهترین استقلال تاریخ را قهرمان نکردم.

قله‌نویی درباره درگیری‌ لفظی‌اش با فتح‌الله‌زاده عنوان کرد: مگر حرفی باقی مانده که آقایان نزده باشند؟ البته از حرف زدن آقایان استقبال می‌کنم و جواب این حرف‌هارا هم می‌دهم.

وی ادامه داد: این آقا همه چیز را گفته که البته ما هم صحبت‌های خودمان را داریم. ماشاالله اینها یک گروه هستند که خیلی وقت است حرف زدن را شروع کرده‌اند و این آقا هم نفر آخر این گروه بود. خدا را شاکرم که ما با دل سبز به استقلال آمدیم نه کیف سبز و دنبال پول هم نبودیم.
اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------