واکنش هدایتی به اتفاقات اخیر پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استيل‌آذين

مالک باشگاه استيل‌آذين در صفحه شخصي خود نوشت کنار مي‌روم تا نشان دهم جنگي در کار نيست و آقاي معاون نيز تصميم خود را عملي کند.

به گزارش فارس، حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین و یکی از متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس با انتشار مطلبی انتقادی بر روی صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اتفاقات اخیر این باشگاه واکنش نشان داده است.

هدایتی با بیان اینکه هیچ جنگی برای تصاحب پرسپولیس در کار نیست نوشت: مطلع شدم که گفته‌اند این جانب مانع از ادامه فعالیت اسپانسری شرکت اول فصل هستم! در حالی که همگان شاهدند که اعلام شده بود با اسپانسر یک طرفه فسخ شده و پرسپولیس مدتی بدون حامی مالی بود تا جایی که در نیم‌فصل برای تقویت تیم از من به عنوان یک هوادار کمک خواستند و حقیر نیز به عشق هواداران مبالغی پرداخت کردم سپس در جلساتی که خدمت مسئولین بودیم تقاضای کمک مجدد به تیم را مطرح کردند که بدون اینکه قرارداد اسپانسری یا حضور در هیات مدیره داشته باشم چند میلیارد تومان بدون چشم‌داشت و به صورت بلاعوض و قرض‌الحسنه پرداخت کردم و فکر می‌کنم قسمتی از آرامش و نتایج اخیر گواه بر آن است.

بحمدالله ساعت 3 و 30 دقیقه صبح امروز هم پاداش پیروزی اخیر در فرودگاه تقدیم بچه‌ها شد اما این گوی و این میدان اگر دیگرانی هستند که اکنون این باشگاه محبوب را حمایت و پشتیبانی می‌کنند به نفع آنان کنار می‌روم و از آنها نیز به عنوان یک هوادار تشکر می‌کنم البته امیدوارم خیل عظیم هواداران این باشگاه مجددا شاهد اختلاف‌افکنی و ترک خدمت مسئولین نباشند.

برای حقیر بیش از هر چیز موفقیت و سربلندی پرسپولیس و شادی هواداران مهم است. تا زمانی که زنده‌ام هرگاه نیاز بوده و باشد و اجازه دهند وارد گود شده و انجام وظیفه می‌کنم.

 

بدون اینکه تحت نام اسپانسر یا هر عنوانی که نیاز به حضور فیزیکی من داشته باشد. هواداران و مسئولان ذیربط بدانند در شرایطی که اول با لطف خدا بعد تلاش و آرامش اعضای تیم پیروزی‌های پیاپی حادث شده سکوت می‌ کنم و کنار می‌روم تا ثابت شود جنگی در کار نیست و آقای معاون نیز تصمیم خود را عملی کند! امیدوارم به فضل خداوند در روز مزایده اتفاق مبارکی در انتظار باشگاه محبوبم باشد.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------