نژاد فلاح بالاخره تکلیف سرمربی پرسپولیس را مشخص کرد



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد حمید درخشان تا پایان فصل به عنوان سرمربی سرخپوشان به فعالیتش ادامه خواهد داد.

در حالی که پیش از این صحبت هایی مبنی بر برکناری درخشان و احتمال حضور افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ مطرح شده بود، محمدحسین نژادفلاح صبح امروز جمعه اعلام کرد حمید درخشان تا پایان فصل به عنوان سرمربی به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

 وی در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به دنبال جذب قطبی و برانکو ایوانکوویچ هستید، گفت: من کاری را که انجام داده‌ام، هیچ وقت انکار نمی‌کنم. قبل از من مذاکراتی با چند مربی صورت گرفته بود و من هم پس از حضور در باشگاه پرسپولیس این مذاکرات را ادامه دادم اما در اولین مصاحبه‌هایم پس از حضور در پرسپولیس گفتم که قبل از انتخاب هر سرمربی باید با درخشان جلسه بگذارم. اتفاقاً صبح اولین روز کاری‌ام با حمید درخشان جلسه گذاشتم و احساس کردم که او مشکلی را در خود و تیمش نمی‌بیند و معتقد است که مشکلات پرسپولیس برای بیرون از تیم است.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بعدازظهر همان روز هم با بازیکنان جلسه‌ای دو ساعته داشتم و پس از آن متوجه شدم که بازیکنان هم توقع دارند به کادرفنی فرصت داده شود. به هر حال تصمیم بر این شد که کارمان را با همین کادرفنی ادامه دهیم که این مسئله کاملا برخلاف جریان‌سازی رسانه‌ای مبنی بر تغییر کادرفنی پرسپولیس بود.

 

خوشبختانه ما برخلاف جهت آب شنا کردیم و از کادرفنی‌مان  حمایت کردیم و نتیجه این حمایت را هم دیدیم. حالا دیگر حاشیه از تیم دور شده و مشکل فنی نداریم و فقط باید تلاش کنیم تا حاشیه‌ها دوباره به تیم نیاید و مشکلات مالی را هم حل کنیم.

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------