توهین جاسم کرار به ایرانی ها برایش دردسرساز شد



اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون فوتبال

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: کمیته صیانت از فوتبال قدرت تصمیم گیری و صدور رای ندارد.

علی اکبر محمدزاده در گفت و گو با برنامه تیتر داغ رادیو جوان درباره پرونده کرار جاسم اظهار داشت: ما پرونده کرار را بررسی خواهیم کرد. به لحاظ تخلفات و بی اخلاقی هایی که این بازیکن به مردم ایران و کشورمان انجام داده، با وجود اینکه کمیته انضباطی جریمه سختی را برای او در نظر گرفته و باشگاه استقلال نیز برخوردهایی داشته است، باید در کمیته اخلاق نیز  او را مجازات کنیم. باید کاری کنیم که آخرین بارش باشد که به فوتبال ایران، ملت ایران و کشور ایران توهین کرده است.

 وی ادامه داد: او قبلا نیز از این دست اقدامات داشته است. ما به باشگاه ها توصیه می کنیم در جذب بازیکنان خارجی خوددقت کنند. چون وقتی پولی می دهند و بازیکن جذب می کنند و او به خاطر بی اخلاقی چند جلسه محروم می شود، باشگاه ضرر می کند. با این حال درباره کرار باید بگویم اگر این اقدامات را تکرار کند و همچنین در جلسه ای که با حضور این بازیکن داریم شاید درباره ادامه فعالیت کرار در فوتبال ایران تصمیم گیری انجام دهیم.

رییس کمیته اخلاق درباره اینکه کرار عذرخواهی کرده است، بیان داشت: ما عذرخواهی و به قول یکی از دوستان توبه نامه ای که او به باشگاه استقلال نوشته را در اعلام رای این بازیکن لحاظ می کنیم. از طرفی می دانیم وقتی بازیکنی خبر محرومیتش را می شنود، عصبانی می شود. خصوصا کرار که از نظر شخصیتی بازیکنی است که زود عصبانی می شود و با همان شیوه مصاحبه می کند.

 

با این حال این مساله دلیل نمی شود که هرکسی هر حرفی می خواهد بزند، بعد بیاید عذرخواهی کند. من توصیه ام به همه بازیکنان و مربیان فوتبالی این است که در موقع خوشحالی و ناراحتی از انجام مصاحبه پرهیز کنند چون در آن هنگام ممکن است هر حرفی زده شود. در این شرایط نیاز نیست باخت را به گردن زمین کج و دروازه و... بیندازند.

محمدزاده درباره فعالیت حجت الاسلام علیپور در کمیته صیانت از فوتبال سازمان لیگ تصریح کرد: در فدراسیون فوتبال 3 رکن قضایی وجود دارد ولاغیر. کمیته انضباطی، کمیته استیناف و کمیته اخلاق. اصلا کلا سازمان لیگ یک شرکت و مجموعه ای است که زیر نظر فدراسیون فوتبال کار می کند.

 

قطعا نمی توانند کمیته ای به موازات کمیته های قضایی فدراسیون فوتبال داشته باشند. کمیته صیانت از فوتبال و لیگ کشور اصلا در اخلاق حرفه ای نیست و گزارش هایی را تهیه می کنند و اگر به نتیجه رسید جمع بندی کرده و پرونده را به کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق برای صدور رای ارسال می کنند. آنها نمی توانند خودشان رای بدهند و تصمیم گیری کنند از لحاظ قانونی درست نیست.
اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------