درخشان: توان بازی با النصر را نخواهیم داشت/ نمی‌توانیم نورالهی را به تیم امید بدهیم



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همانطور که تعطیلات لیگ زیاد بود و اتفاقی نیفتاد اگر مسابقات یک هفته دیرتر هم تمام شود اتفاقی نمی‌افتد.

حمید درخشان در خصوص دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: شرایط خوبی داریم و با توجه به اینکه چند مصدوم و محروم داریم از شرایط خوبی برخورداریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را مقابل تراکتورسازی انجام دهیم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی تیم خوبی است و با توجه به نتیجه‌ای که در بازی گذشته مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا گرفت، روحیه خوبی دارد اما تمرکز ما انجام بازی خوب در لیگ است تا در مسابقات داخلی هم قدم خوبی برداریم. با توجه به بدشانسی‌ها و مشکلاتی که در لیگ داشتیم در بازی مقابل تراکتورسازی حرکت‌مان را در لیگ با قدرت آغاز خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شکست مقابل تراکتورسازی در بازی رفت و سپس حضورش در نیمکت پرسپولیس گفت: دنبال انتقام و بازی‌های گذشته نیستیم. بازی‌های پیش رو برای ما اهمیت دارد و تلاش می‌کنیم با موفقیت پشت سر بگذاریم. تمام تلاش‌مان تداوم این روند در مسابقات لیگ است. امیدواریم در لیگ هم شاهد خوشحالی هواداران باشیم.

درخشان در خصوص اینکه پرسپولیس در مسابقات اخیر مقابل تراکتورسازی در تبریز عملکرد خوبی نداشته است، گفت: تلاش می‌کنیم ابتدا بازی خوبی انجام دهیم و سپس به پیروزی برسیم و با دست پُر برگردیم.

وی درباره تعویق دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: از تاج تشکر می‌کنیم چون همواره به پرسپولیس کمک کرده است. همه بدانند پرسپولیس نماینده ایران است و هر کمکی بکنند به نماینده کشورشان کرده‌اند. امیدواریم این بازی به تعویق بیفتد اما موضوعی که مهم است این است که سازمان لیگ در این زمینه همیشه به ما کمک کرده است.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: همان‌طور که لیگ دارای تعطیلات زیادی بود و اتفاقی نیفتاد اگر یک هفته دیرتر هم تمام شود اتفاقی نمی‌افتد. با احتساب دیدار مقابل نماینده ازبکستان و بازی‌های لیگ و سپس پرواز به عربستان 10 هزار کیلومتر روی هوا پرواز کرده‌ایم. با این حساب در بازی مقابل النصر دیگر توان بازی کردن نخواهیم داشت و نمی‌توانیم مقتدرانه ظاهر شویم.

درخشان افزود: از سازمان لیگ خواهش می‌کنم و خیلی هم اصرار نمی‌کنم چون همواره به ما لطف داشتند اما اگر بازی ما به تعویق بیفتد کمک زیادی کرده‌اند.

وی درباره بخشش عباس‌زاده گفت: او جوان است و اشتباه می‌کند و گاهی به خاطر تصمیمات احساسی مرتکب اشتباه می‌شود اما من به عنوان مربی و پدر باید این بازیکنان را کمک و راهنمایی کنم که دیگر دچار اشتباه نشوند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنان امیدش را به تیم ملی امید خواهد داد، گفت: کمندانی را به تیم امید می‌دهیم و مشکلی نداریم اما با توجه به نیازی که به نورالهی داریم نمی‌توانیم او را در اختیار تیم امید بگذاریم.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------