رکورد جدید استقلالی‌ها؛ این‌بار در راهرو دادگاه‌ها



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

سرخط اخبار در چند وقت اخیر را مرور کنید. کاپیتان و سرمربی استقلال تهران از همدیگر شکایت کردند. امیر قلعه‌نویی از عادل فردوسی‌پور شکایت کرد. حسین کعبی در دادسرا حاضر شد. به همه این‌ها اضافه کنید، مصاحبه‌های تند و تیزی که در چند وقت اخیر، اهالی فوتبال عیله یکدیگر انجام داده‌اند؛ همه و همه نشان می‌دهد که اهالی فوتبال این روز‌ها آستانه تحمل پایینی دارند.

ژنرالی که «سلطان» شد اما سلطان شکایت از اهالی فوتبال«حضور کعبی در دادسرا با شکایت قلعه‌نویی»؛ تیتر خبری بود که امروز روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گرفت؛ خبری که شاید در سال‌های گذشته، هر‌از‌چندی در میان اخبار دیده می‌شد، ولی در یک سال اخیر، گویا اهالی فوتبال تصمیم گرفته‌اند با فراموش کردن منش پهلوانی، راهروهای دادگاه‌ها و دادسرا‌ها را برای حل اختلافات خود انتخاب کنند.

به گزارش تابناک، تا همین چند ماه پیش همه فکر می‌کردند، ‌‌نهایت دعوای اهالی ورزش با یکدیگر به مصاحبه‌های داغ و جنجالی روی صفحات روزنامه‌ها خلاصه می‌شود؛ اما وقتی محمد مایلی‌کهن با شکایت علی دایی چند شب را در زندان اوین ماند، همه فهمیدند اهالی فوتبال، زبان دیگری‌ برای حل مشکلاتشان پیدا کرده‌اند. آن روزهایی که علی دایی با شکایتش مایلی‌کهن را به دادگاه می‌کشید، شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند، این ماجرا هم با پادرمیانی بزرگان حل خواهد شد، ولی نه تنها حل نشد که مایلی‌کهن زندانی هم شد. در‌‌ همان روز‌ها حتی در اتفاقی عجیب، وزیر ورزش و جوانان هم از علی دایی شکایت کرد تا بازار شکایات‌‌ اهالی ورزش داغ و داغ‌تر شود.

حتی وقتی با پادرمیانی بزرگان پرسپولیس علی دایی رضایت داد تا مایلی‌کهن از زندان بیرون بیاید هم مشکل دوطرف حل نشد و همین هفته گذشته حاجی مایلی، بار دیگر در پی شکایت دایی به دادگاه رفت. در این میان، البته نباید فراموش کرد شاید بی‌حوصلگی دایی در اتفاق افتادن این مسأله بی‌تأثیر نبود، ولی مصاحبه‌های جنجالی و رگباری مایلی‌کهن علیه دایی هم در بروز چنین اتفاق شرم‌آوری در فوتبال ایران بی‌تأثیر نبود.

اما رخ دادن این اتفاق منحصربفرد ـ که تأسف همگانی را در پی داشت ـ هم موجب نشد تا این اتفاق اولین و آخرین اتفاق از این دست در فوتبال ما باشد. سرخط اخبار در چند وقت اخیر را مرور کنید. کاپیتان و سرمربی استقلال تهران از همدیگر شکایت کردند. امیر قلعه‌نویی از عادل فردوسی‌پور شکایت کرد. حسین کعبی در دادسرا حاضر شد. به همه این‌ها اضافه کنید، مصاحبه‌های تند و تیزی که در چند وقت اخیر، اهالی فوتبال عیله یکدیگر انجام داده‌اند؛ همه و همه نشان می‌دهد که اهالی فوتبال این روز‌ها آستانه تحمل پایینی دارند.

به نظر می‌رسد، این روز‌ها دیگر نباید از اهالی صنفی که روزگاری نمادی از پهلوانی و جوانمردی و فتوت در میان اهالی ورزش بودند، انتظار داشت که همچنان چنین نقشی را در جامعه بازی کنند، چون آن‌ها این روز‌ها تصمیم گرفته‌اند با کم‌حوصلگی از خطایای رقبا و مخالفان خود نگذرند و همه را به دادگاه بکشانند.
اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------