آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

مقصر اصلی باخت پرسپولیس گریه کرد و در تبریز ماند + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,سوشا مکانی

مدافع راست پرسپولیس روی تنها گل بازی که توسط تراکتوسازان به ثمر رسید کاملا تاثیرگذار بود و با اشتباه عجیبش پس از هفته ها باعث ناکامی تیمش شد.

سوشا مکانی که در بازی با بنیادکار به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شده بود، در مصاف با تراکتورسازی هم نمایش خوبی داشت و چندین ضربه بازیکنان حریف را دفع کرد.

با این وجود اشتباه وحشتناک بابک حاتمی باعث شد سوشا در یک موقعیت تک‌به‌تک دروازه‌اش را باز شده ببیند. اشتباه مهلک حاتمی در دقیقه 62 بازی با تراکتورسازی باعث شد که شاهین ثاقبی فر، توپ ربایی کرده و دروازه سوشا مکانی را به راحتی باز کند.

هر چند بعد از شکست پرسپولیس اغلب بازیکنان سرخپوش به حاتمی دلداری دادند اما این بازیکن از شدت ناراحتی نتوانست خودش را کنترل کند و او از ناراحتی اشک ریخت، اشک هایی که دیگر به کمک پرسپولیس نمی آمد.

هرچند دستیاران درخشان با دیدن اشک های این بازیکن او را دلداری دادند ولی نکته جالب این بود که حاتمی در رختکن هم به شدت گریست.

حاتمی که تا قبل از آن صحنه دریبل زدن بی دلیل بازیکن تراکتورسازی، نمایش نسبتا خوبی به اجرا گذاشته بود ناگهان هوس لایی انداختن به ثاقبی فر به سرش زد و ...

یکی از کسانی که خیلی سعی کرد حال و هوای حاتمی را عوض کند محسن بنگر مدافع باتجربه پرسپولیس بود که یک لحظه هم این بازیکن تبریزی را تنها نگذاشت.

تاثر بیشتر حاتمی از این جهت بود که در شهر خودش تبریز و جلوی چشمان تنی چند از بستگان و نزدیکانش این سوتی را داده بود و همین مساله مزید بر علت شد تا بغض او بترکد.

اتفاق عجیب تر زمانی رقم خورد که حاتمی پس از این اشتباه و اشک هایش به یکباره برای ماندن در تبریز از درخشان اجازه خواست!

اخبار,اخبار ورزشی ,سوشا مکانی

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------